کد خبر: ۸۶۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۳

خباز:‌ احمدی‌نژاد اینقدر وزیر برکنار کرد که استیضاح امکان نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: «با عملکرد غیر قابل دفاع احمدی‌نژاد، ثبات مدیریت کشور در دوران او از بین رفت و به کشور ضربه زده شد».

به گزارش سروس سیاسی آفتاب،‌ محمدرضا خباز در گفتگویی با پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس، در رابطه با انتقادات میر حسین موسوی از تغییر سه رییس کل بانک مرکزی در ظرف یک سال در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و ضربه به اقتصاد کشور گفت: «اظهارات آقای موسوی فرمایش درستی است و چهار سال است که ما این انتقادات را به دولت نهم مطرح می‌کنیم».

وی تصریح کرد: «از زمانی‌که اولین وزیر را آقای احمدی نژاد عزل کرد، من گفتم که شما ثبات مدیریتی را برهم می‌زنید».

خباز ادامه داد: «چه معنی دارد یک وزیر6 ماه، 8 ماهه یا 9 ماهه بر سر کار باشد و بعد برکنارش کنند؟ اگر توانمند نبود برای چه او را آوردید؟ چرا برای گرفتن رای از مجلس آن همه تبلیغ و هیاهو کردید»؟

عضو فراکسیون خط امام تصریح کرد: «یادم هست که مجلس هفتم وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کرد، رییس جمهور در جلسه استیضاح اعلام کرد این آقا (وزیر) در ظرف یکسال به اندازه 18 سال آموزش و پرورش خدمت کرده، مبادا به او رای ندهید. بعد از دو ماه آقای احمدی‌نژاد خودش وزیر را برکنار کرد».

نماینده کاشمر گفت: «این نحوه رفتار به مدیریت کشور لطمه می‌زند، چطور مدیریت کشور این همه بی‌ثبات می‌تواند باشد»؟

وی تاکید کرد: «اگر به خیلی از مدیران می‌گفتند، بیاید در این دولت کار کنید، حاضر نبودند چون حداقل هرکس می‌خواهد یک برنامه 4 ساله داشته باشد، نه اینکه هر لحظه احساس کند زیر پایش خالی می‌شود».

خباز گفت: «ایشان آن قدر وزیر برکنار کرد که نمایندگان دیگر نمی‌توانستند از ابزار نظارتی استیضاح استفاده کنند، مدام می‌گفتند کابینه لب مرز است».

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: «این حرف‌های آقای میرحسین موسوی حرف درستی است، اما ما از آقای موسوی انتظار داشتیم با توجه به نفوذ کلامی که داشتند از ابتدا این مسائل را مطرح می‌کردند».

وی خاطر نشان کرد: «آقای موسوی ضمن اینکه حرف حساب و درستی می‌زند، اما دیر این انتقادات را مطرح کرده گرچه اکنون نیز گفتن آن مفید است، اما ای کاش از 4 سال پیش این مسایل مطرح می‌شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
اگر کسی که کار نمی کمد بر کنار شود جرم و اشتباه است و ضربه به مملکت محسوب می شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین