کد خبر: ۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۰

مجمع روحانیون: کروبی منتجب‌نیا را توجیه کند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع روحانیون مبارز، به یادداشت رسول منتجب‌نیا، در روزنامه اعتماد ملی واکنش نشان داد و از مهدی کروبی خواست که قائم مقام حزب اعتمادملی را توجیه کند که اینگونه دخالت‌های یک حزب در امور داخلی سایر احزاب و گروه های سیاسی خارج از عرف فعالیت‌های ‌تشکیلاتی است.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، «رسول منتجب‌نیا» قائم‌ مقام حزب اعتماد ملی اخیراً طی یادداشتی، در ارگان مطبوعاتی این حزب، نکاتی را در خصوص مجمع روحانیون مبارز مطرح کرده بود.
در پی این اظهارات روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز پاسخی به شرح ذیل ارائه کرد:

«قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی در روز یکشنبه 16/1/1388 در یادداشتی تحت عنوان «نگاه اعتماد ملی» در مقام ارائه رهنمود به احزاب و گروه های اصلاح طلب برآمده اند و یادآور شده‌اند که اگر به این رهنمود‌ها عمل نشود نه تنها در میان اصلاح‌طلبان اختلافات ریشه دار‌تر و در نتیجه زمینه هرگونه وحدت و انسجام از میان می‌رود که حتی این احزاب و گروه‌ها در درون خود دچار اختلافات و تناقضات می‌شوند!

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه یادداشت خود به مجمع روحانیون مبارز به طور خاص رهنمود داده و توصیه کرده‌اند که «‌اکنون شاید بهتر این باشد که مجمع روحانیون مبارز خود به صورت کلی به حمایت از کاندیدای خاص نپردازد و از هر دو کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت کند و اعضای آن آزادانه درباره حمایت از کاندیدای مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنند»!

از دبیر کل محترم حزب اعتماد ملی انتظار می‌رود این قائم مقام حزبی خود را توجیه بفرمایند که اینگونه دخالت‌های یک حزب در امور داخلی سایر احزاب و گروه‌های سیاسی نه تنها خارج از عرف فعالیت‌های تشکیلاتی است که بر خلاف اخلاق سیاسی نیز هست و لازم است به جای تهدید سایر احزاب و گروه‌ها به اختلافات و تناقضات درونی (و لابد سرانجام هم به گمان ایشان فروپاشی) در پی تلاش برای انسجام و وحدت نظر هرچه بیشتر در میان اعضای حزب متبوع خود باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین