کد خبر: ۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۱:۲۰

کریمی: با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم هستم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه استحقاق انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار برابر الغرافه را نداشته است از تمایلش برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و گفت: «اگر کادر فنی صلاح بداند با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهم بود».
 
به گزارش سرویس ورزش آفتاب، علی کریمی پس از دیدار امروز پرسپولیس برابر الغرافه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: «موفقیت تیم ملی برای من و همه اهالی فوتبال مهم است و امیدوارم آقای مایلی کهن بتواند با دعوت از شایسته ترین بازیکنان فوتبال ایران، تیم ملی را به جام جهانی برساند».

علی کریمی ادامه داد: «همانطور که قبلا هم گفته‌ام مشکل تیم ملی من نیستم و چه بسا اگر در دیدار برابر عربستان بودم بازهم تیم ملی شکست می‌خورد. با این حال با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند که بدرد این تیم می‌خورم، با کمال میل خواهم پذیرفت».

وی ادامه داد: «البته باید پذیرفت که در فوتبال کشورمان جوانانی هستند که باید روزی جای قدیمی‌ها را بگیرند. این تیم برای صعود به جام جهانی کار دشواری دارد اما غیرممکن نیست».

هافبک میانی سرخپوشان سپس به دیدار امروز این تیم برابر الغرافه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: «ما به آنچه استحاقش را داشتیم دست یافتیم و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به خود اختصاص دهیم.البته هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باید در سه بازی باقی مانده همین روند را ادامه دهیم تا به مرحله بعد صعود کنیم».

کریمی در مورد انتخاب به عنوان بهترین بازیکن این دیدار گفت: «من امروز خوب بازی نکردم چرا که در نیمه اول از ناحیه زانو مصدوم شدم و این ضربه روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت. زارع ، محمد ، توره و مدافعان تیم می‌توانستند این عنوان را به خود اختصاص دهند».

وی در مورد کنار گذاشتنش از فهرست 18 نفره دیدار پرسپولیس برای صبای قم گفت: «من در تعطیلات نوروز 5 جلسه غایب بودم که با نظر وینگادا از ترکیب کنار گذاشته شدم. مشکلی با این تصمیم ندارم و خوشحالم که وینگادا به عنوان یک مربی حرفه‌ای این تصمیم را گرفت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین