کد خبر: ۸۶۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

جنگ حماس و اسرائیل/ جشن پیروزی در ایران برگزار می‌شود

 معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم عزیز و جوانان ایران اسلامی، پیروزی عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی را امشب در میادین اصلی شهر‌های کشور جشن خواهند گرفت و مردم انقلابی تهران هم در مساجد محوری و میدان فلسطین جشن پیروزی برگزار خواهند کرد.
جنگ حماس و اسرائیل/ جشن پیروزی در ایران برگزار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز شنبه ۱۵ مهر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آیه هوالمنتقم و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین طی سخنانی بیان کرد: عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی عنوان کرد: از مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی استدعا داریم، امشب در مساجد سراسر کشور از خداوند قادر متعال این پیروزی مقتدرانه را شاکر بوده و برای پیروزی نهایی فلسطین و آزادی قدس شریف دست به دعا بردارند.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: همچنین مردم عزیز و جوانان ایران اسلامی این پیروزی را در میادین اصلی شهر‌های کشور جشن خواهند گرفت و مردم انقلابی تهران هم در مساجد محوری و میدان فلسطین جشن پیروزی برگزار خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین