کد خبر: ۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۷

بازار داغ رمالى در ايلام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ این روزها عده‌ای از سادگی مردم استفاده می‌کنند تا بتوانند از این طریق به سودهای کلان و نامشروع دست یابند و بعد از آنکه مشکلات مالی خود را رفع کردند کاسه و کوزه خودرا بردارند و از منطقه بروند. 

به گزارش آفتاب، روزنامه کیهان در شماره روز پنج‌شنبه خود خبر داده است: «جدیداً در شهر ایلام شایعه شده که فردی در خانه خود بیماران را می‌بیند و درد آنها را شفا می‌بخشد، کور را بینا می‌کند، فلج را سالم می‌کند و الی آخر... خانه‌ای کوچک که همیشه در آن باز و دسته دسته مردم با هزاران امید وارد آن می‌شوند تا به قول معروف مشکلشان مرتفع شود. حتی زنانی که برای بچه‌دار شدن به او مراجعه می‌کنند هر مبلغی که او بگوید می‌پردازند».
 
خبرنگار کیهان در ایلام افزوده است:‌ «بعد از شنیدن این شایعات برای صحت و سقم قضیه به منزل این رمال که حسابی مردم را سرکیسه کرده است رفتیم، خانه‌ای کوچک با دیوارهای کثیف که دود و بوی سیگارش فضای خانه را پر کرده است. فرد مورد نظر پشت میز کوچکی که تعدادی کتاب رمالی و حافظ روی آن قرار داشت نشسته بود و در کنار آن تعداد چند بسته انواع سیگار هم که مدام از آن استفاده می‌کند به چشم می‌خورد. وی که فردی ریزاندام و یک پایش کاملا فلج است و به سختی و به کمک یک عصا می‌تواند حرکت کند خود را فوق لیسانس الهیات معرفی می‌کند و می‌گوید که خواهرم فوق لیسانس الهیات است و مدتی شاگرد یکی از آیات عظام بوده است». 

در ادامه این گزارش آمده است: ‌«وقتی با سؤال اینکه چرا خود را شفا نمی‌دهی مواجه می‌شود اظهار می‌دارد برای خودم نمی‌توانم کاری انجام دهم اما سرطان پوست داشته‌ام که شفا گرفته‌ام».
 
خبرنگار کیهان افزوده است: «سخنان وی کاملا عوام فریبانه و فقط شیادی است و می‌گوید: تا سال 84 اعتقادی به خدا نداشت. کنجکاوی‌های ما از دروغ‌های شاخدار وی به طول می‌انجامد و مشتریان که در پذیرایی خانه منتظر هستند اعتراض می‌کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین