کد خبر: ۸۶۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۹

توسلی: افکار موسوی ریشه در تفکرات شریعتی دارد

نهضت آزادی در مورد موسوی تصمیمی نگرفته است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد توسلی معتقد است: «گفتمان میرحسین موسوی از نوع روشنفکری با نگاه توسعه گرایانه است. وی هماهنگ با روشنفکران دینی حرکت می‌کند و افکار وی ریشه در تفکرات شریعتی دارد».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، رییس دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران، طی گفتگویی که در شماره روز پنج‌شنبه اعتماد منتشر شده است،‌ضمن بیان این مطلب افزوده است: «ایشان زندگی سلامتی داشته و در عملکردشان از صداقت لازم برخوردار بوده‌اند. اگر بخواهیم همین شاخص‌ها را درباره احمدی نژاد بررسی کنیم، متوجه فرق بنیادی میان احمدی نژاد با میرحسین موسوی خواهیم شد». 

وی افزوده است: «اندیشه‌های میرحسین موسوی به واسطه نزدیکی و قرابتش با روشنفکری دینی در این دوره می‌تواند موثر باشد و فضای فکری و فرهنگی جامعه را به نحو مطلوبی تغییر دهد زیرا ما در حال حاضر با شرایطی روبه رو هستیم که احساس می‌شود باید در حوزه فرهنگ یک بازخوانی مجدد از آنچه متفکران مطرح می‌کردند داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات پیش رو در این بخش را مرتفع کنیم و آسیب‌های به وجود آمده را ترمیم کنیم و همچنین از آسیب‌های احتمالی آینده در بخش فرهنگ جامعه جلوگیری کنیم». 

وی با اشاره به اینکه "البته این به معنای تایید میرحسین موسوی نیست" گفته است:‌ «آرای وی به اصلاح‌طلبی نزدیک‌تر است. ما هنوز در حال بررسی آرای ایشان هستیم. هنوز موضع قطعی درباره ایشان اتخاذ نکرده‌ایم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین