کد خبر: ۸۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

واکنش کاپیتان پرسپولیس به صحنه گل جنجالی گل‌گهر

کاپیتان پرسپولیس گفت: به نظرم روی محمد عمری هم خطایی در محوطه جریمه گل‌گهر رخ داد که پنالتی بود.
واکنش کاپیتان پرسپولیس به صحنه گل جنجالی گل‌گهر
آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس از دلایل ارائه بازی تیمشان در دو نیمه بازی مقابل گل‌گهر و افت تیمش در نیمه دوم صحبت می‌کند. کاپیتان پرسپولیس با وجود بعضی از هجمه‌ها به یک صحنه داوری به شدت از حق تیمش دفاع می‌کند و با ضرس قاطع از این نکته حرف می‌زند که اگر آن توپ از خط دروازه هم رد شده بود تیمش قدرت برگرداندن آن نتیجه را با توجه به قدرت تاکتیکی و تکنیکی بازیکنانش داشت.

 چرا بازی که نتیجه‌اش می‌توانست جشن قهرمانی‌تان را شیرین سازد به نوعی سخت شد؟

مقابل الدحیل با توجه به شرایط زمین، بازی خوبی را ارائه دادیم و بازی ما سخت نشد، اما با توجه به اینکه سرلک مصدوم شد و یاسین هم مجدداً آسیب دید مثل بازی مقابل النصر در نیمه دوم کار برای ما کمی سخت شد، اما هر چه بود برنده شدیم و با برد به صدر جدول رسیدیم.

 مصدومیت‌ها به نظر تیمتان را آزار داده!

بله مصدومیت‌های پیاپی تیم ما را اذیت کرده، چون به هر حال بازی با الدحیل کمی به لحاظ بدنی روی بازیکنان ما تأثیرگذار بود ضمن اینکه اگر بخواهیم همه موارد را در نظر بگیریم ما دو تعویض اجباری داشتیم، اما آن‌ها تعویض‌های زیادی را انجام دادند که همه این‌ها در رونــــد تیمــــی و بازی ما در نیمه دوم تأثیرگذار بود با این وجود هدف ما پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی بود که به آن رسیدیم، چون دوست داشتیم و می‌خواستیم بعد ازبرد، جشن سه‌گانه‌مان را با هوادارانمان برگزار کنیم که به خواسته‌مان رسیدیم.

 به نظر صدرنشینی مجدد هم جشن سه‌گانه‌تان را شیرین‌تر ساخت؟

حتماً همینطور است، چون صدرنشینی با جشن سه‌گانه آن هم با حضور هوادارانمان لذت مضاعفی داشت. تیم ما فصل قبل خیلی برای قهرمانی در دو جام زحمت کشید و لیاقت این قهرمانی‌ها را داشت و از هر نظر برای قهرمانی سه‌گانه مستحق‌ترین تیم بود و به حق طبیعی‌اش هم رسید.

 اما بیانیه دادند که بعضی‌ها ذوق‌زده شدند و یک توپ حریفتان هم از خط دروازه پرسپولیس گذشته بوده که با اشتباه داور و کمک داور تشخیص داده نشده!

من بعد از بازی فکر می‌کردم اینگونه بوده، اما با فیلم‌هایی که بعداً دیدم به نظرم آن توپ از خط دروازه ما رده نشده بود با این وجود اطمینان داشته باشید که اگر یک درصد هم آن توپ از خط دروازه ما گذشته بود ما باز هم آنقدر قدرت داشتیم که نتیجه را برگردانیم. من فکر می‌کنم بیان این مسائل بهانه‌های واهی و بازی با افکار عمومی است.

 گویا بیان یکسری از صحبت‌ها خیلی اذیتت کرده؟

تمرکز ما روی تیم خودمان است، اما سؤال من این است که چطور در بازی مقابل فولاد که خطای روی ریگی در دقیقه پنج که باید بازیکن تیم فولاد با نظر کارشناسان از زمین اخراج می‌شد، اما چنین نکته‌ای محقق نشد با این وجود حرفی پیش نیامد. جدا از مواردی که گفتم به نظرم روی محمد عمری هم خطایی در محوطه جریمه گل‌گهر رخ داد که پنالتی بود. با این وجود من امیدوارم وی‌ای‌آر هر چه زودتر بیاید. جدا از این باید به تیمی که فوتبال بازی می‌کند و این همه جام کسب می‌کند احترام گذاشت هر چند فرار رو به جلو زیاد شده است. تا زمانی که وی‌ای‌آر هم نیاید ممکن است اشتباهاتی رخ بدهد.

 در رابطه با گلزنی شهاب زاهدی که پس از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد چه نظری دارید ضمن اینکه در صحنه‌ای هم به نظر رسید بر سر او فریاد کشیدی؟

شهاب بازیکن خوبی است و گل خوبی هم برای تیم ما زد و امیدوارم که این مسأله در ادامه راه به او کمک کند و پایش هم به گلزنی باز شود تا روند خوبی داشته باشد. در آن صحنه من در راستای وظایف تیمی نیاز بود یکسری از مسائل را گوشزد کنم و بحث خاص دیگری نبود.

 تیمتان روی فرم خوبی رسیده، اما باز هم با تعطیلات مواجه شدید، این تعطیلی روی روند تیمتان تأثیر منفی نمی‌گذارد؟

باز هم خوب است که تیممان باید روز هفدهم با پیکان بازی کند و ما تا آن زمان طبق برنامه مربیان پیش خواهیم رفت تا خودمان را برای مسابقات آماده نگه داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین