کد خبر: ۸۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۷

تاج: احتمال محرومیت ایران وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «طبق گزارش ناظر فیفا از اتفاقات رخ داده در دیدار با عربستان، احتمال محرومیت تیم ایران وجود دارد».

مهدی تاج اظهار داشت: «ناظر مسابقه تیم های ایران و عربستان، در گزارش خود به فیفا درباره اتفاقاتی كه از دقیقه 89 به بعد در ورزشگاه آزادی رخ داد، گزارشی را به فیفا ارائه كرده است كه طبق آن، به علت پرتاب مواد محترقه و پرتاب بطری به زمین، ممكن است تیم ملی ایران از حضور تماشاگران در دیدار خانگی محروم شود».

سخنگوی فدراسیون گفت: «آن حركات ناشایست را محكوم می‌كنیم، اما برای حفظ اعتبار بین‌المللی ایران، ما هم گزارشی را به فیفا داده‌ و در آن گزارش یادآور شدیم در میان تمام بازی ‌های مرحله مقدماتی كه در جهان برگزار شد، مسابقه ایران و عربستان تنها دیداری بود كه 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و فقط چند تماشاگر چنین رفتار ناشایستی انجام دادند».

تاج گفت: «خاطیان را شناسایی كرده‌ایم كه تنبیه خواهند شد».

نائب رئیس فدراسیون فوتبال، درباره نحوه انتخاب مایلی كهن به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: «از میان همه گزینه‌ها، محمود یاوری، امیر قلعه‌نویی و محمد مایلی‌كهن، سه نامزد نهایی بودند و ما با همه آنها صحبت‌ كرده بودیم كه در پایان، كمیته فنی تیم‌های ملی، در جمع ‌بندی خود تصمیم گرفت، مایلی‌كهن مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشته باشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین