کد خبر: ۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵
اظهارات وکیل مدافع جزایری در مورد آخرین وضعیت حقوقی وی؛

رییس قوه قضاییه با مرخصی شهرام جزایری موافقت کرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وکیل شهرام جزایری از موافقت رییس قوه قضاییه با اعطای مرخصی به موکل خود خبر داد. 

شریعتمداری:‌ مافیای قوه قضاییه حکم آزادی شهرام جزایری را صادر کرد![+]

واکنش قوه قضائیه به سرمقاله امروز کیهان[+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، سید محمود علیزاده طباطبایی که با ایلنا گفتگو می‌کرد، با اعلام این مطلب افزود: «مرخصی حق موکل بنده است که این موضوع نيز بارها از زبان سخنگوی قوه قضاییه نیز اعلام شده است». 

وکیل شهرام جزایری در مورد اظهارنظر مدیر زندان اوین مبنی بر اینکه برای شهرام جزایری 140 میلیارد تومان وثیقه صادر شده اما وی تاکنون نتوانسته این مبلغ را تودیع کند، گفت: «طی ابلاغی که از سوی دادستان، معاون امور زندان‌ها و رئیس زندان اوین به ما شده‏‏، آمده است که برای 48 میلیارد تومان رد مال باید وثیقه تودیع کنیم و برای 98 میلیارد جزای نقدی نيز تنها از ما کفیل خواستند». 

عليزاده طباطبايي ادامه داد: «در این رابطه برای 48 میلیارد تومان، وثيقه 60 میلیارد توماني تودیع کردیم و برای 98 میلیارد تومان جزای نقدی نيز، کفیل معرفی کردیم که از سوی مقامات قضایی با آن موافقت شد». 

وی با تاکید بر اینکه خبر تعيين 148 میلیارد تومان وثیقه براي شهرام جزايري کذب است، گفت: «اصولا برای مجازات جزای نقدی کفیل معرفی می‌شود که ما نیز این کار را انجام دادیم و منتظریم که هر چه زودتر مراحل اعطای مرخصی موکلم به پایان برسد». 

وی همچنین در مورد 48 میلیارد تومان رد مال به بانک ملی و صندوق ضمانت توسعه صادرات گفت: «موعد سررسید پرداخت این میزان زمانی بوده که موکلم در بازداشت به سر می‌برد و اکنون نیز طی مذاکراتی با بانک ملی و صندوق ضمانت توسعه صادرات مقدمات رد مال انجام شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
اه ! یعنی تا حالا تو زندان بوده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین