کد خبر: ۸۶۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲

توزیع 20 هزار سی‌دی «ما می‌توانیم» در کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس غرب استان تهران، از طراحی و ساخت نرم افزار چند رسانه‌ای با عنوان «ما می‌توانیم» برای نخستین بار در کشور خبر داد.

سرهنگ نادر ادیبی در این مورد گفت: «این نرم افزار با هدف مقایسه کشور در دوران طاغوت و تحولات بعد از پیروزی انقلاب و ایجاد فضای خودباوری و خودکفایی در جامعه و تاثیر دفاع مقدس و شخصیت‌های آن بر فرهنگ خودباوری ساخته شده است».
 
وی افزود: «این نرم افزار شامل قسمت‌های مختلف از قبیل سخنان امام خمینی (ره) درخصوص تشویق به خودکفایی و خودباوری و قطع وابستگی به بیگانگان و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری درخصوص تاکید بر ادامه این نهضت در بخش‌های صنعتی و نظامی ایران است».

وی خاطرنشان کرد: «در این نرم افزار از سال‌های 1320 تا شروع انقلاب، سیر نزولی تولید در کشور و وابستگی به اجانب در رژیم طاغوت و نقد و بررسی و سیر صعودی تولید علم و شکوفایی استعدادهای بومی از ابتدای انقلاب تا اواخر جنگ تحمیلی و پس از آن به تصویر کشیده شده است که می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای محققان و دانشجویان باشد». 

ادیبی گفت: «این نرم افزار در تیراژ 20 هزار نسخه آماده شده و در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق عملیاتی جنوب بین دانشجویان و علاقه‌مندان، رایگان توزیع شد و اکنون معاونت هنری این اداره آماده ارائه این نرم افزار به پژوهشگران و مشتاقان است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین