کد خبر: ۸۶۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۷

احمدی‌نژاد: برخی می‌خواهند پوسترها را پاره کنند

تخریب كار آدم‌های عاجز است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد در در حاشیه همایش تجلیل از خادمان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور گفت: «هیچ‌كس حق تخریب دیگری و حق تخریب افراد و كاندیداها را ندارد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، رییس‌جمهور ادامه داد: «تخریب كار آدم‌های عاجز است و كسانی كه حرف روشنی برای گفتن ندارند، دست به تخریب می‌زنند».

وی افزود: «در مورد انتخابات در اصفهان صحبت و اعلام كردم انتخابات عرصه‌ای است كه در آن باید تمام داشته‌های یکملت عرضه شود تا یکانتخابات بزرگ صورت گیرد و مردم انتخاب كنند و راه روشن آینده مشخص شود».

احمدی نژاد گفت: «من شنیده‌ام بعضی به دنبال این هستند كه پوسترها را بكنند یا اهانت كنند به افراد، یا این‌كه از برگزاری جلسات و تبلیغات ممانعت كنند، این‌ها خلاف قانون است، خلاف اخلاق و فرهنگ ملت ایران است؛ احدی حق ندارد اهانت كند، به كسی تهمت بزند یا فرصت‌های تبلیغاتی را از دیگران سلب كند».

رییس‌جمهور افزود: «احدی حق ندارد به امكانات تبلیغات كاندیداهای گوناگون اعم از پوسترها و پلاكاردها و سایر وسایلی كه معمولا برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده می‌شود آسیب برساند. هیچ‌ كس حق ندارد این كارها را بكند و قطعا این كارها محكوم و خلاف فرهنگ و مشی ملت ماست».

وی هم‌چنین گفت: «امیدوارم همه دست به دست بدهند و در یکفضای برادری و منطق، همه‌ حرف‌ها زده و ایده‌ها مطرح شود؛ چرا كه این‌ها به كمال و پیشرفت كشور كمکمی‌كند. ما باید به نقطه‌ای برسیم كه تمام توان‌ها در ساختن كشور جمع شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
چه جالب!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
احسنت به این همه هوش!مثل اینکه اقای احمدی نژاد در ایران نیستند .شاید هنوز در ونزویلا هستند .شاید خبر ندارند که وزیر علوم شان از سخنرانی کروبی در چند دانشگاه ممانعت کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
اما سخنرانی ها را به هم میزنند و پلاکاردها و شخصیتها مورد حمله و هتاکی هستند حتی بزرگانی مثل هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی گاها توهین و حتی اتهاماتی زده می شود و در این موارد آقای احمدی نژاد تاکنون واکنشی نداده ( همراهی ضمنی ایشان به کنار)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین