کد خبر: ۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
در دیدار با شورای مرکزی کارگزاران مطرح شد؛

هاشمی: تعامل بین افکار عمومی و احزاب جدی گرفته شود

کارگزاران امشب تصمیم انتخاباتی می‌گیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت حضور فعال و با نشاط در انتخابات آتی، حرکت بر اساس مصالح و منافع نظام اسلامی را یکی از نیازهای تصمیم‌گیری‌های حزبی برشمرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: «هر جمع و تشکلی که مبنای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود را در قالب حزب تعریف می‌کند باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی، بر اساس خرد و تصمیم‌گیری‌های جمعی عمل کند و آن‌چه که به عنوان مصالح و منافع کشور به ویژه در مقاطع مهم سیاسی، اجتماعی توسط اکثریت پذیرفته می‌شود، ملاک عمل و نصب‌العین سایر اعضا قرار گیرد».

وی "مشورت، همفکری، تبادل آرا بین اعضا و سایر احزاب و تشکل‌ها را از مزیت‌های حرکت‌های جمعی و حزبی برای اداره امور کشور برشمرد" و تاکید کرد: «فعالیت‌ها و حرکت‌های حزبی باید برآمده از آراء آحاد جامعه و مردم باشد و باید فعالیت احزاب به گونه‌ای باشد که ضمن جلب اعتماد و اطمینان جامعه، تاثیر پذیری و تعامل دو جانبه بین افکار عمومی و احزاب جدی گرفته شود».

در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک سال نو انجام شد چند تن از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن تبریک سال نو دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسایل و موضوعات کشور به ویژه انتخابات دهم ریاست جمهوری بیان کردند. 

در همین رابطه حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد: «شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی در آستانه تصمیم‌گیری برای انتخابات، با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند». 

وی همچنین گفت: «شورای مرکزی حزب کارگزاران برای تصمیم‌گیری و اعلام موضع نهایی انتخاباتی خود، امشب (شنبه‌شب) تشکیل جلسه خواهد داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین