کد خبر: ۸۶۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۶

توضیحات عموپورنگ درباره شایعه یک برنامه مورد دار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش فرضیایی، عمو پورنگ، با بیان اینکه هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود که بگوید آن برنامه به‌خصوص را دیده تاکید می‌کند: «اصلا چنین برنامه‌ای وجود خارجی ندارد». 

این مجری تلوزیون در گفتگو با نشریه ایران دخت در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که برنامه زنده عموپورنگ هیچ حاشیه‌ای نداشته است. یکی از اهداف من در برنامه‌ام این بوده که به بچه‌ها یاد بدهم چه طور می‌توانند خوب حرف بزنند و شوخی کنند؛ آن هم با در نظر گرفتن "ادب "».
 
عمو پورنگ ادامه داد: «بچه‌هایی که با برنامه من تماس گرفتند و در مسابقه شرکت کردند، آن قدر با ادب بودند که می‌توانم بگویم در مواردی نقش معلم من را بازی می‌کردند».
 
فرضیایی تاکید کرد: «هیچ‌کدام از بچه‌هایی که در طول برنامه با من تماس می‌گرفتند، کوچک‌ترین حرف زشت و بی‌ربط و اشتباهی نزدند».
 
وی گفت: «من معتقدم نباید با بچه‌ها مثل بزرگ‌ترها برخورد کرد و آن‌ها را وارد مسائل بی‌اساس کرد. این بزرگ‌ترها هستند که می‌خواهند با کج‌ذهنی‌هایشان بچه‌ها را هم به دنیای سیاه خود بکشانند. خوشبختانه قاطی کار آدم بزرگ‌ها نیستم که از حاشیه‌ها بترسم. هرچند هیچ حاشیه‌ای اطراف برنامه من نبوده است».
 
فرضیایی ضمن اشاره به برخی شایعات اخیر که به برنامه وی نسبت داده شده بود تاکید کرد: «ببینید این‌ها همه ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد است. بهتر بگویم شایعه است. جالب اینجاست که چند وقت پیش از اینکه این پرت و پلاها بر سر زبان‌ها بیفتد، لطیفه‌اش را برای خود من به صورت پیام کوتاه فرستادند».
 
وی افزود: «این شایعات برای آدم‌هایی که می‌خواهند خاص باشند عادی است. من هم از اول عموپورنگ نبودم. زحمت کشیدم تا یک کار شیک تحویل بچه‌ها بدهم. به آدم‌های خاص متلک‌های خاص هم می‌اندازند. یک بار می‌گویند عموپورنگ مرده. یک بار می‌گویند مریض‌ شده و دارد می‌میرد. دفعه بعد می‌گویند با فلانی ازدواج کرده و هزار و یک شایعه دیگر».
 
عمو پورنگ در ادامه با انتقاد از شایعه سازان گفت: «اما سوال من این است که چرا در این بین باید بچه‌ها قربانی شوند. آن هم سر مساله‌ای که اصلاً اتفاق نیافتاده. شما بروید از مردم بپرسید این شایعه‌ای که ساخته شده را دیده‌اند؟ یعنی برنامه "مورد داری " را از عموپورنگ با چشمان خودشان دیده‌اند. مطمئن باشید که هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود که بگوید چنین برنامه‌ای را دیده‌ام. می‌دانید چرا؟ چون چنین برنامه‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد».
 
فرضیایی در پایان با ذکر محاسن برنامه زنده گفت: زیبایی برنامه زنده این است که صداقت کلام در آن محسوس است. در برنامه عمو پورنگ هم همین مورد باعث جذاب‌تر شدن پروژه می‌شد.
برپایه این خبر شفاف نوشت، قرار است، عموپورنگ در قالب برنامه جدیدی به تلویزیون بازگردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
4
3
شماکه راست می گی عمور پورنگ .پس چرا در عید امسال برنامه زنده شماروی انتن نرفت بااینکه خیلی به خودتان اعتماد داری و از برنامه هات تعریف می کنی .نه اینکه چند سوتی در برنامه زنده دادی تااینکه برنامه های زنده تدبیل به برنامه غیر زنده شد .پس بیا واقعیت راقبول کن و حرف راست رابگو .مثلاتو راستگویی راداری به بچه ها یاد می دی .این طوری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
3
1
سلام
از روزي كه فهميدم اينها همه اش دروغه يعني روز 22 بهمن سال 87 ديگه دوست ندارم
چرا توكه ميگي من تو دنياي بچه ها هستم خودتو دست دولت و[...]دا ده بودي نيرنگ [...]
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
2
1
برنامه عمو پورنگ سبک برنامه هی کودک،ارتباط برقرار کردن با بچه ها و حتی ارائه پیامها و مفاهیم ارزشی را عوض کرد و آنها را در قالب هنر و در سطح کودک ارائه داد. شاهد این ادعا نتایج نظر سنجی هر ساله صدا و سیما از مردم است.امیدواریم باز هم شاهد هنرنمائی این هنرمند توانمند و متعهد باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
2
1
هر سربالایی روزی سراشیبی دارد روز صعودت زمانی بود که با بچه ها بودی روز سراشیبی شما زمانی شروع شد که وارد سیاست شدی اگر میگویی کجا خودت می دانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
3
1
من نمیدونم اگر برنامه راجع به بچه هاست چرا این آقا دوست داره با مادر و پدر بچه ها پای تلفن حرف بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
1
2
جناب اقای فرضیایی ما تمام حرفهای شما را باور می کنیم چون در ایران زندگی می کنیم.برای این باور نیز چند دلیل می اورم.1-سیما در اخبار گفته بود حادثه حسینیه شیراز بمب گذاری نبوده ولی امسال 3 نفر را بخاطر ان اعدام کردند 2-2 دختر جوان از منافقین در سیما اعتراف کردند که کشیش اصفهانی را انها ترور کرده اند.....3-برنامه چراغ که یادتان است.............4-اصل هاله نور را هم نفی کرده اند مثل شما 5-لابد در مورد دختر 16 -23 ویا .. ساله که با برادرش در خانه انرژی هسته ای می ساخت نیز چیزی نشنیده اید 6-دانشگاه همدان را ... در انتها وقت بسیار با ارزشتان را نمی گیرم . در سیما جایی که شما کار می کنید احتمالا وسیله ای شبیه تلویزیون است که در عامه به ان کامپیوتر می گویند و اگر از ان سر در نمی ارید بگویید یکی برایتان روشن کرده و سری به [...]بزنید .خدا حافظ عمو پورنگ.حیف اسم داریوش کبیر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
1
6
واقعا برای تمام کسانی که اینجا نظر گذاشتند متاسفم هیچ کدوم منطق درست و حسابی ندارند
جواب نظر دهنده شماره 1:
برنامه زنده عموپورنگ در عید امسال به خاطر این پخش نشد چون ایشون به همراه همکارانشون رفته بودن به یه سفر کاری به ایتالیا برای اجرای برنامه عید برای ایرانیان مقیم اون کشور...
پس لطفا بی اطلاع صحبت نکنید
واقعا متاسفم که در تازگی مردم ایران دارن خودشون رو جور دیگه ای نشون میدند...نمی دونم با تهمت زدن به این و اون چی نصبشون میشه...
من خودم مخاطب اصلی برنامه عموپورنگ هستم و در طول این 8 سال چنین چیزی رو ندیدم که اتفاق بیافته...
در پاسخ ای خانوم و یا آقای آخری هم باید بگم شما دید منفی داری به بقیه چه مربوطه...
شما که هیچی از برنامه کودک نمی دونی بهتره نظر هم ندی...
اگه می دونستی باید به این هم توجه می کردی که نظر پدر و مادر بچه ها به عنوان والدین اونها نقش مهم و اساسی تو روند برنامه ایفا میکنه...
در کل خواستم بگم تمام کسانی که اینجا نظر گذاشتند نه از روی صداقت و راستی و به قول خودشون زدن حرف حق اینها رو اینجا نوشتن...
بلکه همه از سر حسادت این حرفای......رو نوشتند و واقعا جای تاسفه
حسادت بی جا همیشه راه درستی نیست...اما نمی دونم چرا............................متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
1
3
واقعأمتأسفم شماکه چیزی نمیدونیدچرانظرمیدید؟واقعأچرا؟
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
عموپورنگ عزیزاز10سالگیم بابرنامه هات بزرگ شدم.ولی دروغگویی رایادم ندادی...خیلی دوستدارم چون قضیه هرانچه باشدمیگی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین