بازداشت مدیرکل بازرگانی استان اردبیل به اتهام سوءاستفاده مالی
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: مدیر كل اداره بازرگانی استان اردبیل به اتهام سوءاستفاده مالی بازداشت شده است.
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون "جهت اطلاع" شماره روز یکشنبه خود با انتشار این خبر آورده است: «در روزهای پایانی سال گذشته نیز 5 نفر از كارمندان اداره كل بازرگانی به همین اتهام بازداشت شده بودند».