کد خبر: ۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۳۸

اعتماد: خاتمی خوش اخلاق‌تر شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کسانی که محمد خاتمی را در روزهای پس از اعلام انصراف از کاندیداتوری دیده‌اند، می‌گویند او شاداب‌تر، سرحال‌تر و خوش اخلاق‌تر شده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه اعتماد در شماره روز یکشنبه خود با ذکر این مطلب نوشته است:‌ «خاتمی تنها 37 روز کاندیدای ریاست جمهوری بود و کناره‌گیری جنجال برانگیز وی بسیاری از حامیانش را دچار سردرگمی کرد. هواداران خاتمی هنوز به طور کامل از شوک انصراف وی خارج نشده‌اند اما رئیس دولت اصلاحات اکنون آرام‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. او در ایام عید به مدت هشت روز راهی استرالیا شد. سفر وی کاملاً غیررسمی و با هدف بازدید از مرکز گفت وگوی تمدن‌های ملبورن و دیدار با چهره‌های سرشناس و فعال بود». 

به نوشته اعتماد: «برنامه دیدارهای خارجی محمد خاتمی بسیاری از تحلیلگران را به این باور رسانده که وی از ابتدا نیز قصد ماندن در صحنه انتخابات ریاست جمهوری را نداشته است. بر اساس این تحلیل اگر خاتمی واقعاً قصد ماندن در عرصه انتخابات را داشت به طور طبیعی نباید در روزهای حساس رقابت، برنامه‌های متعددی را برای سفرهای برون مرزی ترتیب دهد؛ خصوصاً اینکه در سفر استرالیا وی با هیچ چهره تاثیرگذار بین‌المللی نیز دیدار نداشت تا بتوان سفر وی را دارای اهداف انتخاباتی ارزیابی کرد». 

اعتماد در پایان آورده است: «سفرهای خارجی وی در این هفته‌های اخیر نشان می‌دهد وی چه اشتغالاتی را برای دوره بازنشستگی برگزیده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
چون مطمئن بوداگر کاندید میشد شکست سختی میخورد وخیلی ضایع میشد ولی حالا که کاندید نیست باید شادتر باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین