کد خبر: ۸۶۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۹

مطهری: نامزدی ولایتی منتفی است

بخشی از اصولگرایان از میر حسین حمایت می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، از منتفی شدن نامزدی علی‌اکبر ولایتی که تا پیش از این از او به‌عنوان گزینه جانشین احمدی‌نژاد در انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری، نام می‌برد، خبر داد.

گزینه جدید، برای جایگزینی احمدی‌نژاد [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، علی مطهری در گفتگو با آریا اظهار داشت: «تعدد کاندیداها موجب افزایش مشارکت عمومی در پای صندوق‌های رأی می‌شود ولی عملاً آنچه از شواهد و قرائن بر می‌آید آنست که انتخابات ریاست جمهوری دهم دوقطبی می‌شود».

وی با بیان اینکه از جناح اصولگرا تنها احمدی نژاد به عنوان کاندیدای واحد پا به صحنه رقابت می‌گذارد، تصریح کرد: «ظاهراً بحث کاندیداتوری سایر شخصیت‌های اصولگرای نظیر آقای ولایتی در انتخابات منتفی است».

وی در مورد جدی‌ترین رقیب احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: «میرحسین موسوی می‌تواند رقیب جدی برای احمدی‌نژاد باشد و قطعاً یقین بدانید طیف‌هایی از جناح اصولگرا نیز در انتخابات آتی از وی حمایت خواهند کرد».

وی در پایان در مورد میزان تأثیرگذاری مهندس موسوی بر سبد آرای مردم اصولگرایان، اظهار داشت: «در کل بخشی از آرای مردمی جناح اصولگر با حضور میرحسین موسوی در صحنه رقابت به سمت ایشان خواهد رفت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین