کد خبر: ۸۶۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۶

کارگزاران: از موسوی حمایت می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به جلسه شب گذشته این حزب اعلام کرد که حزب کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری دهم رسما از میر حسین موسوی حمایت خواهد کرد. 

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در جلسه شب گذشته شورای مرکزی حزب پس از بررسی شرایط کشور و ضرورت تقویت و ارتقا سطح دولتی که بتواند حداکثر وفاق در نیروهای وفادار انقلاب را عملی سازد و در اجرای سیاست های کلی نظام و سیاست های اصل 44 قانون اساسی تسریع ایجاد کرده و رفاه عمومی را افزایش دهد، به این نتیجه رسید که با توجه به ظرفیت های بالای مهندس میر حسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم به طور رسمی از وی حمایت کند.

وی با اشاره به این که بیانیه رسمی حزب کارگزاران در حمایت از میر حسین موسوی بعد از دیدار اعضای شورای مرکزی با وی منتشر خواهد شد، افزود: «دیدار اعضای حزب کارگزاران با مهندس موسوی بعد از سفر وی به استان خوزستان صورت خواهد گرفت».

موسوی سه شنبه این هفته به خوزستان سفر می‌کند.

مرعشی درباره اعلام حمایت غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران از مهدی کروبی در انتخابات آتی و این که آیا این موضوع باعث ایجاد اختلاف در بین اعضای حزب خواهد شد یا خیر؟ گفت: «هیچ اختلافی در میان اعضای حزب کارگزاران درباره چگونگی حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم وجود ندارد».

سخنگوی حزب کارگزاران در پایان درباره اعلام حمایت کرباسچی از کروبی چنین توضیح داد: «با توجه به اینکه آقای کرباسچی قبل از اتخاذ تصمیم حزب درباره چگونگی حضور در انتخابات و اعلام حمایت از یک کاندیدا تصمیم به همکاری با آقای کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم گرفته است، اعضای حزب کارگزاران به تصمیم فردی ایشان احترام می‌گذارند اما موضع رسمی حزب حمایت از میر حسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین