کد خبر: ۸۶۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷

گم شدن لاریجانی و اسکندری در راهروهای مجلس!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی که ظهر امروز برای شرکت در مراسم ترحیم والده عباس رجایی، رئیس کمسیون کشاورزی برای اولین بار به نمازخانه کارکنان مجلس در طبقه دوم ساختمان سبز بهارستان آمده بود در هنگام خروج در حالی که خبرنگاران وی را احاطه کرده بودنند راه خروج را گم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، لاریجانی که در پاسخ به سئوالات متعدد خبرنگاران اظهار می‌داشت که جلسه فوری دارد و به هیچ سئوالی پاسخ نمی‌دهد با راهنمایی اشتباه محافظان خود مسیر خروج را گم کرد و سپس با راهنمایی خبرنگاران مسیر خود را تغییر داد وخطاب به محافظان خود گفت: «اصلاً متوجه هستید ما را به کجا می‌برید؟ این هم از محافظان ما».

رئیس مجلس هشتم برای اولین بار بود که به طبقه دوم پارلمان که جایگاه خبرنگاران، نمازخانه کارکنان و خبرگزاری خانه ملت در آن واقع است حاضر می‌شد.

البته محمدرضا اسکندری، وزیر کشاورزی که نیز در همین مراسم شرکت کرده بود هنگام خروج مسافتی را به اشتباه و در خلاف جهت درب خروج طی کرد و پس از آگاهی از این مسئله به سرعت راه خود را تغییر داد، اما عجله او باعث شد که مجدداً به اشتباه از میان مصاحبه محمدرضا باهنر با خبرنگاران رد شود.

اسکندری بعد از این حرکت خود خطاب به خبرنگاران گفت: «سوژه امشب 20:30 هم جور شد». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین