کد خبر: ۸۶۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵

معین: موسوی اصلاح‌طلب و اصولگرای واقعی است

اصلاح‌طلبی با اصولگرایی تعارضی ندارند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاندیدای بخشی از اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ در دیدار با گروهی از دانشجویان و فعالان حامی خاتمی و میرحسین موسوی گفت: «میرحسین موسوی یک اصلاح‌طلب و اصولگرای واقعی است».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه هواداران خاتمی و موسوی، دکتر مصطفی معین با بیان این‌که نخبگان جامعه ما باید نسبت به سرنوشت جامعه خود دغدغه‌های جدی داشته باشند و این مساله البته فراتر از انتخابات و فعالیت‌های سیاسی موسمی است، گفت: «در راس فعالیت‌های دوستان اصلاح‌طلب، باید تاکید بر دردها و دغدغه‌های امروز جامعه قرار داشته باشد و توجه به این مساله که جامعه ما هم از منظر اخلاقی و هم از منظر معیارهای بهداشت و سلامت جامعه‌ای آسیب‌دیده است».

این فعال سیاسی با بیان این‌که من معتقدم اصلاح‌طلبی با اصولگرایی در تعریف دقیق و صحیح خود تعارضی ندارند گفت: «معنای صحیح اصولگرایی یعنی توجه به اصول انسانی و اخلاقی که افراد جامعه را به سوی سعادت و تعالی راهنمایی می‌کند و چاره‌اندیشی برای مسائل مبتلا به جامعه. از این منظر من با توجه به شناخت شخص خود از میرحسین موسوی، ایشان را به معنای دقیق یک اصولگرا و یک اصلاح‌طلب می‌دانم و معتقدم موسوی با تعهد و استقامت بر مطالبات ملت در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور می‌تواند گام‌های موثری در جهت توسعه و تعالی کشور بردارد». 

معین در عین حال بیان تفصیلی دلایل خود برای حمایت از میرحسین موسوی را به آینده نزدیک موکول نمود و وعده داد با صدور بیانیه‌ای خطاب به رای‌دهندگان و به ویژه حامیان خود دلایل حمایت از موسوی را با آنان در میان نهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین