کد خبر: ۸۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۲

آزار جنسی یک دختر؛ دلیل راه ندادن برادر اوباما به انگلیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انگلیس از اعطای رواید ورود به برادر ناتنی باراک اوباما خودداری کرده است زیرا وی در سفر قبلی خود به انگلیس جرمی را مرتکب شده بوده است. 

برادر اوباما دستگیر شد [+]

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، مقامات مهاجرت انگلیس در ماه ژانویه «سامسون اوباما» را در فرودگاه «ایست میدلندز» واقع در مرکز این کشور متوقف کردند.

برادر ناتنی اوباما قصد داشته است برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا رهسپار واشنگتن شود.

مقامات انگلیسی از طریق آزمایش‌های تشخیص هویت متوجه شدند که سامسون اوباما که صاحب یک مغازه فروش تلفن‌های همراه در کنیا است، پیش از این توسط پلیس در منطقه «برکشایر» واقع در جنوب انگلیس دستگیر شده است.

برادر ناتنی اوباما به اتهام آزار و اذیت یک دختر 13 ساله انگلیسی دو ماه قبل دستگیر شده بود هر چند که وی هیچ‌گاه تفهیم اتهام نشد.

سخنگوی وزارت کشور انگلیس نیز تأیید کرد از اعطای روادید ورود به «سامسون اوباما» پس از آن خودداری شد که افسران مهاجرت این کشور متوجه شدند یکی از مدارکی که وی به همراه درخواست روادید خود ارائه کرده است، نادرست بوده است و در نتیجه مقامات تحقیقات بیشتری در این خصوص انجام دادند.

سخنگوی آژانس مرزی انگلیس نیز خاطر نشان کرد ما همه درخواست‌ها را برای اعطای روادید براساس شرایط آن بررسی و با ورود افرادی به این کشور که حضور آنها به زیان عموم است، مخالفت می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه کنترل مرزهای انگلیس شدیدترین در نوع خود در جهان است، گفت: «ما توانسته‌ایم از ماه دسامبر سال 2007 تاکنون، بیش از پنج هزار و شششصد مورد تلاش را برای استفاده از هویت جعلی به منظور ورود به این کشور شناسایی کنیم».

پس از آن‌که با ورود سامسون به انگلیس مخالفت شد، وی با پرواز دیگری رهسپار واشنگتن شد. سامسون یکی از 11 برادر وخواهر ناتنی اوباما از 4 همسر پدرش است. مادر 67 ساله اوباما، در کنیا با پدر اوباما ازدواج و 6 سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین