کد خبر: ۸۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۰

پاسخ همسر پورحیدری به فردوسی‌پور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به ایراد گرفته شده در برنامه تلویزیونی 90 مبنی بر علت حضور بخش بانوان در نشست انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بیانیه‌ای را صادر کرد.
فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ایراد عادل فردوسی‌پور به رای نماینده فوتبال بانوان در انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: «ز فردوسی‌پور واقعا بعید است، با توجه به هوش، ذکاوت، تخصص و از همه مهم‌تر علاقه وافر وی به سرگذشت و شجره‌نامه فوتبالیست‌های جهان، چطور ممکن است از سابقه یک خانواده فوتبالی و ایرانی غافل مانده باشد؟ باید بگویم با توجه به سابقه اینجانب، فریده شجاعی، دکترای فیزیولوژی ورزش، استادیار دانشگاه و 33 سال زندگی مشترک در کنار منصور پورحیدری (یکی از برترین مربیان ایران) نیازی به طرح موضوعیت ندارم؛ چرا که با 40 سال سابقه و فعالیت ورزشی در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، گلف و بدمینتون به عنوان بازیکن، مربی، مدیر، مدرس و کارشناس شناخته شده‌ام و به حد کافی با چالش‌ها، نیازها و نقاط ضعف و قوت و حواشی فوتبال آشنا هستم»

وی در ادامه این بیانیه آورده است: «کسی که فرد منتخب مجمع است ( از 66 رای با 51 رای) به عنوان نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال، عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتبال بانوان، عضو کمیته تیم‌های ملی و شورای آکادمی فوتبال انتخاب می‌شود، با سابقه تدریس و مربی‌گری فوتبال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی به مدت 25 سال و رییس کمیته فوتبال بانوان وزارت بهداشت به مدت 10 سال و محقق و تحلیل‌گر فوتبال در زمینه تکنیک، تاکتیک، تغذیه، روانشناسی، فیزیولوژی، بدنسازی، بیومکانیک، حرکت شناسی و با توجه به بند شماره 1 ـ 2 ماده 35 و ماده‌های 37 و 55 کمیته تیم‌های ملی مندرج شده در اساس‌نامه فیفا باز هم می‌پرسید حق رای و نظر دارم؟!

بله من حق نظر و رای دارم. بر اساس سوابق، تجربه و قانونا حق رای اینجانب محفوظ است و گله‌مندم از صاحب‌نظران که بهتر است قدری انصاف داشته باشند و واقع‌بینانه اظهار نظر کنند».

رییس کمیته بانوان فدراسیون در ادامه این بیانیه آورده است: «هدف از برنامه 90 برطرف کردن چالش‌های فوتبال و سازندگی آن است، نه منحصرا تخریب فوتبال. ضمن این که در تایید انتخاب محمد مایلی کهن و با توجه به بررسی عمیق نسبت به سوابق مربیان اعلام می‌دارم، وی در دوره مربیگری خود در تیم ملی تحول ایجاد کرده و بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران را شناسایی و مطرح کرد. وی مرز مبارزه با بحران بوده که در این برهه از زمان فوتبال ما به چنین شخصیتی نیاز دارد؛ ضمن این که از نظر سجایای اخلاقی و پایبندی به اصول و حفظ ارزش‌های دینی نیز از بهترین‌ها هستند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین