کد خبر: ۸۶۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

مرگ ۲ زن به خاطر عمل لاغری

پرونده دو زن که هنگام عمل زیبایی جانشان را از دست داده بودند برای رسیدگی به دادگاه جرایم پزشکی فرستاده شد.
مرگ ۲ زن به خاطر عمل لاغری
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه ۲۳ مهر، گزارش مرگ زن جوانی به بازپرس جنایی اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد زن جوان به خاطر اضافه وزن و انجام عمل ساکشن به کلینیک زیبایی رفته بود، اما در اتاق عمل ناگهان قلبش از تپش ایستاد و مرگ او رقم خورد. با مرگ زن جوان، خانواده او که از کادر درمان شکایت داشتند در تحقیقات عنوان کردند: مینا در فضای مجازی با آگهی کلینیک مواجه شد و پزشک او پس از معاینات اولیه تمام آزمایش‌های لازم را هم گرفت و تأیید کرد که عمل خوبی خواهد داشت. اما این عمل شش ساعت طول کشید و درنهایت هم خبر فوت مینا را به ما دادند.

دومین گزارش صبح دوشنبه ۲۴ مهر به پلیس اعلام شد. زن جوانی پس از انجام عمل ساکشن، از مرکز پزشکی ترخیص و به خانه منتقل شده بود. اما چند روز بعد از عمل، خانواده‌اش با وخامت حال او مواجه شده و زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند. اما تلاش کادر درمان برای او بی‌نتیجه ماند و زن جوان تسلیم مرگ شد.

به دستور بازپرس جنایی اجساد دو زن برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. از آنجایی که هر دو خانواده از کادر درمان شکایت داشتند، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین