کد خبر: ۸۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۲

مهاجرانی هم به جمع مشاوران کروبی پیوست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی طی حکمی سید عطاءالله مهاجرانی را به عنوان مشاور خود در امور مسائل و مشکلات ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

به گزارش آفتاب، در متن این حکم خطاب به سید عطاءالله مهاجرانی آمده است: «گرچه مدتی است که خارج از ایران عزیز رحل اقامت گزیده‌اید، اما خوب می‌دانم که بیش از همیشه مسایل و مشکلات ایران را رصد می‌کنید و نگران وضعیت و سرنوشت میهن خود هستید، اما این حضور شما می‌تواند از جهاتی نیز کمک حال شود؛ چراکه شما بهتر از دیگران با وضعیت و مشکلات ایرانیان خارج از کشور و نحوه تعامل آنان با داخل ایران و دولت آشنا هستید، و این روزها هم که فصل انتخابات است مراجعات مکرری به اینجانب می‌شود تا برنامه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت این هموطنان عزیز و حل مشکلات آنان و تسهیل روابط‌شان با داخل میهن و نیز استفاده موثرتر از توانایی‌های آنان در احیا و‌ آبادی و توسعه کشور ارایه کنم. از این رو جنابعالی را که حساسیت لازم به این مهم دارید و هم آشنایی کافی با مسأله و با نگاه و نگرش بنده دارید، برای بررسی این مسأله و ارایه طرحی جامع از مشکلات و راه‌حل آن‌ها تعیین می‌کنم. رجاء واثق دارم که با استفاده از تجربیات دیگر هموطنان قادر خواهید بود که برنامه‌ای عملی و مفید را در این زمینه ارایه نمایید». 

گفتنی است عطاءااله مهاجرانی، پیش‌تر و در یادداشتی تحت عنوان «سخن راهنما» که در شماره روز یکشنبه، ششم بهمن‌ماه 87 روزنامه اعتماد ملی منتشر شد به طور تلویحی از نامزدی مهدی کروبی حمایت کرده و نوشته بود: «واقعیت این است که برخی احزاب سیاسی به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار آقای کروبی در صحنه سیاسی کشور و در انتخابات حضور ندارد. گویی از شدت ظهور برای دوستان چهره ایشان پوشیده مانده است». 

مهاجرانی هم به حامیان کروبی پیوست [+]

وی با یادآوری خاطرات خود با کروبی افزوده بود: « از آغاز مجلس اول این بخت خوش را داشته‌ام که با بسیاری از شخصیت‌های انقلا‌ب در همان دوره مجلس آشنا شدم، از جمله آقای کروبی و آقای بجنوردی... به خوبی به یاد دارم که در یکی از سخنرانی‌ها، امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، از ایشان به عنوان «خدمتگزار خوب» یاد کردند».

مهاجرانی بر این اساس نتیجه گرفته بود که «امروزه هم کشور ما نیاز به رئیس‌جمهوری دارد که خدمتگزار خوبی باشد و با همه ارکان حکومت رابطه منطقی و محکمی داشته باشد.علا‌وه بر آن اهل کار جمعی و سازماندهی باشد. بدون شک، تمامی این مشخصات به نحو بارزی در آقای کروبی جمع شده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
باريكلا مهاجراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
آقای کروبی به چه قیمتی میخواهید رئیس شوید .اگر دنبال ایرانی های خارج از کشور هستید از پسر شاه که بیشتر خارج بوده کمک بگیرید این وزین تر از یک وزیر خائن است هرچند خلایق هرچه لایق.فانی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین