پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۸۶۷۸۱۴
۱۳:۵۶
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

رهاسازی یک بهله عقاب صحرایی در رودسر

رهاسازی یک بهله عقاب صحرایی در رودسر
یک بهله عقاب صحرایی مصدوم پس از تیمار در طبیعت شهرستان رودسر رهاسازی شد.
۱۳:۵۶
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
به گزارش آفتاب نیوز،

رحمان پورحسین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت: ۲ نفر از دوستداران حیات وحش و طبیعت بعد از مشاهده یک بهله عقاب صحرایی مصدوم در روز‌های بارانی اخیر نسبت به تیمار و غذارسانی به این پرنده شکاری اقدام و تحویل این اداره دادند.

او افزود: عقاب صحرایی پس از معاینه اولیه و اطمینان از بهبود شرایط جسمانی در طبیعت شهرستان رودسر رهاسازی شد.

رئیس اداره محیط زیست رودسر با قدردانی از همیاران محیط زیست تصریح کرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با بهره گیری از روش‌های جذاب و نوین آموزش محیط زیستی به شهروندان نسبت به نحوه برخورد با حیوانات آسیب دیده می‌تواند باعث نجات این موجودات و تغییر نگرش مردم نسبت به محیط اطراف خود شود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha