کد خبر: ۸۶۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۴۶
علاوه بر عیدی نقدی و سیب‌زمینی رایگان؛

احمدی‌نژاد هدیه تولد هم می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرهای رسیده از برخی نهادهای تحت نظر ریاست جمهوری حمایت از دست و دلبازی رئیس دولت در آستانه انتخابات دارد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ روزنامه جمهوری در شماره روز سه شنبه خود ضمن بیان مطلب فوق ادامه داده است: «علاوه بر ماجرای مشهور توزیع سیب زمینی مجانی و دادن پول دستی به کارکنان وزارت خارجه، کارکنان نهاد ریاست جمهوری نیز از شش ماه پیش هدیه جشن تولد دریافت می‌کنند». 

بر اساس این گزارش،‌ در این طرح در روز تولد کارمندان به هر نفر از آنها یک سکه تمام بهار آزادی داده می‌شود. کارکنان این نهاد هرچند از گرفتن سکه بدشان نیامده اما از اینکه چرا در نزدیکی انتخابات آقای رئیس جمهور یادش آمده سکه به آنها بدهد به شدت تعجب کرده و آن را حرکتی تبلیغی آن‌هم از کیسه بیت المال می‌دانند». 

 عیدی یک‌میلیون ریالی احمدی‌نژاد به کارکنان وزارت خارجه [+]
خبر جدید از عیدی دادن احمدی‌نژاد در نوروز [
+]
ثبت نام برای عیدی گرفتن از احمدی‌نژاد [
+]

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
منتقدين هديه تولد، عيدي مازاد به كاركنان نهادهاي مختلف از سوي رييس جمهور آنهم در آستانه انتخابات ساكت باشند. شوراي نگهبان كاملا همه اين اقدامات را تحت نظر دارد و در هنگام تاييد صلاحيت به عنوان كار خير و كمك به مستمندان لحاظ مي كند. در ضمن تحبيب قلوب از اوجب واجبات است البته صواب آن در آستانه انتخابات دوچندان خواهد بود خصوصا از كيسه خليفه باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
با سلام
درسته که آقای احمدی نژاد ضعف های زیادی در دوره ریاست جمهوری اش داشته است.
اما باید گفت که نسبت به رئیس جمهور گذشته غیر قابل مقایسه است این کجا و آن کجا.
پس بهتره زیاد زور نزیند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
دلم براي منتقدين مي سوزد. داستان اينها داستان ملا، پسرش و خرش است. ملا هر كاري مي كرد داد عده اي در مي آمد و خالا رسيده به احمدي نژاد عيدي مي دهد يك دردسر و نمي دهد يك دردسر. يك بار گير دادند و گفتند سيب زميني رايگان داده و آنرا وصل كردند به انتخابات. آخه اين چه طرز فكري كه منتقدين دارند. انتخابات چه ربطي به سيب زميني دارد؟ عده اي ديگر ايراد ملانصرالديني گرفتند و گفتند آيا از سيب زميني كالايي بي رگ تر نبود كه رييس جمهور به مردم بدهد؟ واقعا متاسفم. چرا اينقدر ايراد مي گيريد. دولت تمامي تلاش خود را مي كند و اگر احساس ميشه كمبودهايي است بايد بدانيد كه همينقدر ازش بر مياد. يك مقدار صبر كنيد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین