کد خبر: ۸۶۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۱

اعدام؛ جزای مرد شیطان صفت در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: «یک مرد شیطان صفت به‌زودی در اصفهان اعدام خواهد شد». 

به گزارش سرویس گوناگون، محمدرضا حبیبی افزود: «حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان برای «ب.خ» 41 ساله که مبادرت به آزار جنسی اطفال صغیر در یکی از شهرک‌های اطراف اصفهان می‌کرد به‌زودی اجرا خواهد شد».
 
وی در تشریح این پرونده تصریح کرد: «در پی وصول شکایاتی به دادسرا مبنی بر اینکه شخصی با اتومبیل پس از ربودن کودکان آنان را به نقاط حاشیه‌ای برده و به آنان تجاوز کرده است پرونده به قضات خبره ارجاع داده شد که با صدور دستورات لازم قضایی متهم شناسایی و دستگیر شد».
 
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: «متهم در اقرارهای صریح خود بیان داشته که در ساعات خلوت روز در سطح شهر تردد داشته و افراد کم سال که منتظر رسیدن وسیله نقلیه بوده‌اند را تحت عنوان مسافرکش اغفال کرده و اهداف پلید خود را اجرا کرده است».
 
وی خاطرنشان کرد: «با تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال و قضات آن دادگاه حکم به اعدام وی صادر کردند که پس از تایید دیوان عالی کشور هم اکنون قابل اجرا است».
 
حبیبی گفت: «والدین و مسئولان مدارس باید همواره به کودکان و نوجوانان خطرات موجود در جامعه را گوشزد کنند تا فرصت انجام این اعمال ننگین به راحتی برای افراد شرور فراهم نشود».
 
دادستان اصفهان از آمادگی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرا و ستاد حفاظت اجتماعی برای دریافت گزارش‌ها خبر داد و اظهار داشت: «دادسرای اصفهان با عزمی راسخ و با قاطعیت اجازه تخطی به حقوق شهروندی و امنیت جامعه را نخواهد داد و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد».
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مجازات این تجاوزگر التیامی باشد بر آلام روحی کودکان معصوم و خانواده هایی که مورد لطمه این مجرم قرار گرفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین