کد خبر: ۸۶۸۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
لیگ یک فوتبال

کامبک جذاب در نطفه خفه شد!

شاگردان قاسم شهبا در دیدار با داماش گیلان به دومین برد خانگی خود دست یافتند.
کامبک جذاب در نطفه خفه شد!
آفتاب‌‌نیوز :

 مس شهربابک در شرایطی که نزدیک بود در خانه سه امتیاز طلایی را از دست دهد، در ثانیه‌های پایانی هوادارانش را خوشحال از استادیوم روانه خانه کرد.

داماش گیلان که با هدایت علی نظرمحمدی عملکرد متفاوتی را دنبال می‌کند، بعد از پیروزی خانگی هفته گذشته، اینبار هم به دنبال دردسر بزرگی برای میزبان خود بود که در ثانیه‌های پایانی از این اتفاق محروم ماند. مس شهربابک که با حمایت هوادارانش نمایشی تهاجمی مقابل حریف به جا گذاشته بود، در شرایطی که با دو گل از گیلانی‌ها پیش افتاده بود، ناگهان شرایط بازی علیه نارنجی‌پوشان شد و لاجوردی‌پوشان موفق شدند با ثبت دو گل بازی را به تساوی بکشانند.

حمید گلزاری بازیکن باتجربه و گلزن مس شهربابک در نیمه اول موفق شد این تیم را برنده راهی رختکن کند. فرار پشت مدافعان گلزاری و در موقعیتی تک به تک با ضربه این بازیکن در دقیقه ۱۱ گل اول را به نام شهربابکی‌ها کرد و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هم ساسان حسینی موفق شد در دقیقه ۵۳ گل دوم را برای شهربابک به ثمر برساند. مهاجم نارنجی‌پوشان روی اشتباه عجیب مدافعان حریف و توپ‌ربایی‌اش توپ را به قعر دروازه حریف چسباند تا قاسم شهبا بابت پیروزی در این جدال امیدوار باشد.

در شرایطی که بعید به نظر می‌رسید اتفاق خاصی مس شهربابک را برای ناکامی در این بازی تهدید کند، مجتبی بیژن مدافع باتجربه داماش توانست با ضربه سر ارسال ایستگاهی تیمش را به گل اول تبدیل کند. در دقیقه ۸۶، اما همه چیز علیه مس شهربابک شد و در شلوغی محوطه جریمه برخورد شکل گرفته با اعلام پنالتی به سود داماش همراه شد و امید پورقنبری توانست برخلاف جهت دروازه‌بان تیمش را به گل تساوی برساند.

حملات بی‌مهابا از سوی مس شهربابک که در خانه تنها به سه امتیاز بازی فکر می‌کردند، یک خطای پنالتی به سود این تیم در پی داشت. ضربه‌ای که بعد از دقایقی اعتراض از سوی داماش گیلان در نهایت علی، ولی زاده در دقیقه ۶+۹۰ به گل پیروزی بخش تیمش تبدیل کرد تا سه امتیاز طلایی به کام شهربابکی‌ها شود.

داماش رده هفدهمی با پنج امتیاز این هفته را به پایان رساند و هفته آتی در دیداری سخت در خانه مقابل پارس جنوبی قرار خواهد گرفت. مس شهربابک هم با ۱۰ امتیاز و اختلاف ۶ امتیازی با صدر، خود را مهیای جدال با سایپا در هفته آتی خواهد کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین