کد خبر: ۸۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم / فقط در آزادی بازی می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم و با گل زودهنگام، شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.
نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم / فقط در آزادی بازی می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و هوادار که با پیروزی سه بر دو آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران استقلالی تقدیم می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند و ما را مورد حمایت قرار دادند. حضور و دلگرمی آن‌ها باعث شد تا بتوانیم وظایفمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی افزود: فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم، گل زودهنگام، باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم ۲ گل به ثمر رسانیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. حریف را مجبور کریم که اشتباه و عقب‌نشینی کند و از سیستم ۲-۳-۵ به سیستم ۱-۴-۵ تغییر کند. توانستیم در نهایت بازی را ببریم.

نکونام تصریح کرد: من به مهرداد محمدی اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای دارم، او نه امسال بلکه در سال‌های گذشته نیز در فهرستم بود وقتی در فولاد بودم با وی تماس گرفتم تا بتوانم از وی استفاده کنم، اما ترجیح داد در قطر بماند. محمدی هم خوب بازی می‌کند و هم بسیار زحمت می‌کشد. برای تیم ملی نیز دیدید که گل زد. از او توقع داریم و باید از این بازیکن مراقبت کنیم تا هر بازی بهترین عملکرد را به نمایش گذارد.

وی تاکید کرد:حضور هواداران استقلال خیلی در این بازی به ما کمک کرد، این حق استقلال است که از حمایت آن‌ها همیشه بهره‌مند باشد. نیرو و انرژی که هواداران برای ما در طول ۹۰ دقیقه باعث شد تا بازیکن با انرژی بازی کند.

سرمربی استقلال اعلام کرد: واقعا کیفیت زمین خوب بود. اینکه چه اتفاقاتی در این مدت رخ داده بود را نمی‌دانم. بازیکنان هم از وضعیت زمین راضی بودند. این نگهداری فوق‌العاده بود، ولی ما از تهران بیرون برویم به نفع تیم‌های دیگر است. چرا ما نباید از هوادارمان استفاده کنیم. ورزشگاه در تهران به ما معرفی کنند و مشکلی نیست و ما در آنجا بازی می‌کنیم، ولی اگر ورزشگاه نداریم، ما صبر می‌کنیم تا در نیم فصل به خاطر بازی‌های تیم ملی، از این وقفه استفاده کنند.

نکونام اظهار داشت: ما در آزادی فقط مسابقه می‌دهیم و مثل تیم‌های سپاهان و فولاد نیستیم که در ورزشگاه اختصاصی خود تمرین می‌کنند. اگر قرار باشد این را هم از ما بگیرند، دیگر دستانمان را بالا می‌بریم و می‌گوییم ما نمی‌خواهیم جام بگیریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد خودتان و مدیریت تیم چه نمره‌ای می‌دهید؟ بیان کرد: من به خودم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم و بقیه باید نظر دهند. در کار مدیریتی هم نیاز نیست من حرف بزنم. من فقط به تیمم نمره هزار می‌دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین