کد خبر: ۸۶۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶

ناطق‌نوری: روحانی واجد شرایط کاندیداتوری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو هیات رئیسه مجلس، با اشاره به سابقه نائب رئیسی حجت‌الاسلام حسن روحانی، در چند دوره مجلس، او را فردی واجد شرایط کاندیداتوری برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری توصیف کرد. 

احمد ناطق نوری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، با بیان اینکه اخیرا مباحثی در خصوص احتمال کاندیداتوری چهره‌هایی همچون حسن روحانی و یا علی اکبر ولایتی مطرح است، گفت: «البته باید دید که برنامه‌های این آقایان برای حضور در صحنه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری چیست»؟

ناطق نوری با استقبال از حضور کاندیداهای مختلف در صحنه انتخابات و تعدد کاندیدا در این عرصه خاطرنشان کرد: «قاعدتا هر یک از این شخصیت‌ها وارد عرصه شوند حامیان و طرفداران خود را به پای صندوق‌های رای خواهند کشاند».

این عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در جامعه‌ای که داعیه‌دار دموکراسی و آزادی اندیشه است، حضور هر فردی که در خود توانایی می‌بیند در صحنه انتخابات را مفید و موثر و البته بلااشکال است گفت: «باید در این دوره انتخابات به این مساله توجه ویژه‌ای داشت که حواشی کاندیداها چهره‌ آنها را تخریب نکنند چرا که متاسفانه شاهدیم که خود افراد به دور از حاشیه‌سازی ها وارد صحنه می‌شوند اما حواشی که برای آنها ایجاد می‌کنند کارها را خراب می‌کند».

ناطق نوری در بخش دیگری از این گفتگو در ارزیابی از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی وی را فردی سالم و سالم‌زیست توصیف کرد و گفت: «آقای موسوی خود را چهره‌ای مستقل می‌دانند و طبیعی هم است که طیف‌ها و افرادی از هر دو جناح از ایشان حمایت کنند».

ناطق نوری تاکید کرد: «البته اکنون طیف‌هایی از میرحسین موسوی اعلام حمایت می‌کنند که خود این حمایت به ایشان آسیب می‌زند و به ضرر او تمام می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین