کد خبر: ۸۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۴
در مجلس بیان شد:

مایلی‌کهن: برای حل مشکل شوهرعمه کورم پیش احمدی‌نژاد رفتم

دیدگاهم هر روز نسبت به احمدی‌نژاد بهتر می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برای گرفتن حکم سرمربیگری تیم ملی دست کسی را نبوسیده است، گفت: «می‌گویند مایلی‌کهن به دستور احمدی‌نژاد سرمربی تیم ملی شده است در حالی‌که من یک بار برای حل مشکل شوهرعمه کور خود پیش احمدی‌نژاد رفتم».
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، محمدمایلی کهن که برای ارائه برنامه خود در جلسه فراکسیون ورزش مجلس حضور پیدا کرده بود، تصریح کرد: «من آدم نظام نیستم اما نظام را دوست دارم».

وی در خصوص نظر خود درباره رئیس جمهور تاکید کرد: «در انتخابات قبلی از دفاتر هاشمی رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی از من دعوت شد اما با آنان همکاری نکردم و خودم دنبال دفتر احمدی‌نژاد گشتم تا ببینم چطور می‌توانم کمک کنم و الان هم افتخار می‌کنم که دیدگاهم هر روز نسبت به احمدی‌نژاد بهتر می‌شود». 

مایلی کهن با اشاره به برنامه تلویزیونی نود و حضورش در این برنامه گفت: «بعد از این برنامه آقای ضرغامی من را خواست و با هم صحبت کردیم و من به ضرغامی گفت که اعتقادی به اینکه تلویزیون یار دوازدهم تلویزیون است ندارم و معتقدم یار دوازدهم یعنی کار من و بنابراین نقاط ضعفم را بگویید».

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب خود به این عنوان یادآور شد: «من نیازمند حمایت دستوری نیستم و زمانی که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال من را خواست تا در مورد تیم ملی با من صحبت کند من کسی را واسطه نکرده بودم و در مقابل شرط گذاشتم و برای گرفتن حکم دست کسی را نبوسیدم».

مایلی کهن اضافه کرد: «رفتن به جام جهانی وظیفه است نه شگفتی. اما هم اکنون موجی ایجاد کرده‌اند و اگر من تیم ملی را به جام جهانی ببرم خواهند گفت مایلی‌کهن در حد و اندازه تیم ملی نیست و باید عوض شود و اگرهم ببازیم و به جام جهانی نرویم می‌گویند تقصیر مایلی کهن بود».

وی ادامه داد: «فدراسیون فوتبال نباید تحت تاثیر این موج قرار بگیرد چون حتی اگر به جام جهانی نیز برویم من به جام جهانی نخواهم رفت و آن را افتخار نمی‌دانم».

سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار خود با احمدی‌نژاد که چند قبل انجام شده است یادآور شد: «می‌گویند مایلی کهن به دستور احمدی‌نژاد سرمربی تیم ملی شده در حالی که من یک بار برای حل مشکل شوهر عمه کور خودم در دهات پیش احمدی نژاد رفتم و با وجود دستور رئیس جمهور مشکل حل نشد و فامیل ما فوت کرد و نامه هنوز در درگیر کار اداری است»! 

این اظهارات مایلی‌کهن با واکنش نمایندگان مواجه شد و آنان از مایلی‌کهن خواستند که به جای اینکه نظر خود را راجع به احمدی‌نژاد بیان کند برنامه‌های خود را برای موفقیت تیم ملی به نمایندگان ارائه دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
اتگار در این مملکت هیچ جیز سر جای خودش نیست .. اول اینکه برای حل مشکل شوهر عمه کور پیش رییس جمهور نمیروند.. دوم اینکه مجلس باید رییس فدراسیون فوتبال و رییس ورزش ایران را بخواهد و اورا بازخواست و حتی اسیضاح کنند نه سر مربی تیم ملی را ..و آخر اینکه علیرغم تظاهر این اقا به اصول و ارزشها . این شخص صلاحیت اخلاقی سرمربیگری تیم ملی و حتی ساپا را هم ندارد به شیوه اعتراض او به داور بازی در هفته گذشته نگاه کنید بعد این آقا باید الگوی جوانان باشد؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
خدا عاقبت همه مارا بخير كند مثل اينكه طي اين مدت باقيمانده نيز بايد مسئولان ونمايندگان محترم درگير لفاظي آقايان شوند لطف كنيد به خودتان بياييد وتلاش را آغاز كنيد .ورزش هدف نيست وسيله ا ي است براي ارتقاي سلامت روح وجسم ورسيدن به كمال وانسانيت .وسيله است براي تقرب به خداوند بزرگ وسيله اي براي اثبات اراده .والسلام مقدم از امور حقوقي شركت انتقال گاز منطقه چهار (مشهدالرضا) .دعا گوي شما در كنار مضجع شريف امام الرئوف ابوالحسن الرضا عليه السلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
این نشان می دهد که پا قدم ... چقدر سبک است و امد دارد .حضورش در کشور باعث شد با انهمه درامد نفت به چنین روزی بیافتد در بهار برف بیاید با حضورش کشتی در حال پیروزی به شکست بیانجامد فوتبال به اما و اگر برسد ودر اخر شوهر عمه اقای سر مربی بمیرد
ناشناس
|
India
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
شوهر خاله من هم مشکل دارد آیا اجازه ملاقات با احمدی نژاد دارم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
سلام
واقعا که باید بگم باید برای خودمون واین مملکت با این سیاست هاش واین رئیس جمهور باید گریست که از حتی هند هم کمتریم که یک روز مال ایران عزیز ما بوده اگه از حرفهای من نفهمیدید یه سری به آدرس اینجا بزنید ht[...]
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین