کد خبر: ۸۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۴

احمدی‌نژاد کاندیدای حزب زاکانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر این که این تشکل احمدی نژاد را به عنوان نامزد خود برگزیده است، تصریح کرد: «سایر اصولگرایان به نظر مغایر با این مساله نخواهند رسید».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، «علیرضا زاکانی» روز سه شنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گو با خبرنگاران گفت: «ما براساس منطق و استدلال به احمدی‌نژاد رسیده‌ایم و این چیزی نیست که به نوعی بخواهد تحت نظر دیگران تحت شعاع قرار گیرد».
 
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «دیگر گروه‌های اصولگرا نظیر جبهه پیروان خط امام و رهبری به نتیجه‌ای مغایر با این مساله نخواهند رسید زیرا از فهوای اظهارات عناصر موثر این جبهه نظیر آقایان عسگر اولادی و حبیبی همین مساله برمی‌آید». 

زاکانی در پاسخ سوالی درباره ارزیابی وی از اعلام حمایت سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت از میرحسین موسوی گفت: «باید این سوال را از میرحسین موسوی پرسید».

گفتنی است، علیرضا زاکانی در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد محمدباقر قالیباف را برعهده داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: «این مساله با شعارهای وی مبنی بر پیروی از اندیشه امام مغایر است زیرا در دوران حاکمیت عناصر این دو مجموعه، اصل و اساس اندیشه امام و انقلاب که همان تلفیق دین و سیاست بود، زیر سوال رفت و آنان عدم باور خود به بنیانهای اعتقادی امام را نشان دادند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین