کد خبر: ۸۶۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۷

پاسخ هاشمی به سوال یک دانش‌آموز قمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال یک دانش‌آموز قمی که از او درباره خاطرات دوران کودکی، نوجوانی، طلبگی، فعالیت‌های سیاسی فرهنگی، دوران مبارزه، جنگ و سازندگی پرسید، اظهار داشت: «خاتمه دادن به جنگ و تلاش برای توسعه کشور را دو کار مهم در طول دوران زندگی سیاسی خود می‌دانم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، جمعی از دانش‌آموزان،‌ مسوولان و معلمان مدرسه ابتدای امام رضای قم صبح سه‌شنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت را مقدس و قابل توجه عنوان کرد و گفت: «باید تلاش کرد تا در کنار آموزش‌های علمی به دانش‌آموزان، روش زندگی صحیح نیز آموزش داده شود». 

رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در توضیح کارهای مهم انجام شده در دوران دفاع مقدس و سازندگی  تصریح کرد: «صبر، مجاهدت و شهادت رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی برکات بزرگی برای کشور به همراه داشت که در سفرم به عراق و استقبال گسترده مردم این کشور نتایج آن قابل مشاهده بود».

رییس مجلس خبرگان جوهر کلیه فعالیت‌های خود را حرکت در مسیر و چارچوب دین عنوان کرد و افزود: «راهی بهتر از این در شرایط فعلی برای نسل جوان کشور وجود ندارد و با محوریت دین نسل آینده کشور می‌تواند جایگاه شایسته خود را بیابد».

در ابتدای این دیدار آقایان کفاشی و سعیدی از مسوولان مدرسه و یکی از دانش‌آموزان به بیان مطالبی در خصوص مسائل مختلف پرداختند.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین