کد خبر: ۸۶۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

مدافع تراکتور و تکذیب یک شایعه مهم

سیدمحمد حسینی اعلام کرد که مصدومیتی نداشته و می‌توانست در بازی با شمس‌آذر به میدان برود.
مدافع تراکتور و تکذیب یک شایعه مهم
آفتاب‌‌نیوز :

غیبت محمد حسینی در ترکیب اصلی تراکتور مقابل شمس‌آذر از نکات مهم این دیدار بود. باتوجه به محرومیت شجاع، بسیاری تصور می‌کردند او در ترکیب اصلی خواهد بود، اما خمس، محمد آقاجانپور را به این بازیکن ترجیح داد.

در حالی که شایعاتی پیرامون مصدومیت محمد حسینی وجود داشت، این سوال در بین خبرنگاران تبریزی هم در میکسدزون مطرح بود، اما حسینی ترجیح داد بعد از باخت تیمش با خبرنگاران صحبت نکند.

با این حال تلاش خبرنگار ما برای پرسیدن این سوال از او، به چند جمله کوتاه ختم شد: «جا دارد اول از همه هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند و در سرما تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. در مورد مصدومیت، من آسیب‌دیدگی داشتم، اما کاملا برطرف شد و در دور جدید تمرینات کاملا تمرین کردم و پا به پای بازیکنان فعالیت داشتم و آماده بازی بودم.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا در ترکیب حضور نداشت؟ عنوان کرد: «این را باید از کادرفنی سوال کنید. البته به نظر من کادرفنی حق دارد ترکیب را انتخاب کند و هیچکسی نمی‌تواند دخالتی در این موضوع داشته باشد و آقای خمس هم به عنوان سرمربی تیم تنها تصمیم‌گیر تیم و ترکیب هستند و حتما صلاح تیم را می‌دانند.»

او همچنین ادامه داد: «می‌دانم ممکن است هواداران از باخت ناراحت باشند، اما بدانند تمام بازیکنان و مربیان و اعضای تیم اگر بیشتر از آن‌ها ناراحت نباشند، کمتر هم نیستند. همه ما یک تیم هستیم و یکدل و هم‌قسم به جلو می‌رویم و مطمئن باشید همه ما بازیکنان تمام تلاشمان سربلندی نام تراکتور است.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین