کد خبر: ۸۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۴
لیگ قهرمانان اروپا:

باز هم چلسی و بارسلونا، این بار نیمه نهایی(+تصویر)

شیرهای لندن در کمین مردان نیوکمپ
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تيم‌های فوتبال چلسی انگليس و بارسلونا اسپانيا به مرحله نيمه نهايی رقابت‌های فوتبال جام قهرمانان باشگاههای اروپا راه يافتند. 

دو تيم چلسی و ليورپول در ديدار برگشت از مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌های فوتبال جام قهرمانان اروپا شب گذشته به مصاف هم رفتند که نتيجه اين بازی با حساب چهار بر چهار خاتمه يافت اما با توجه به پيروزی سه بر يک چلسی در ديدار رفت اين تيم در مجموع هفت بر پنج به پيروزی رسيد و راهی مرحله نيمه نهايی شد. 

ديديه دروگبا در دقيقه پنجاه و يک، الکس داکاستا در دقيقه پنجاه و هفت و فرانک لمپارد در دقايق هفتاد و شش و هشتاد و شش چهار گل چلسی را به ثمر رساندند و فابيو اوريليو در دقيقه نوزده ؛ژاوی آلونسو در دقيقه بيست و هشت ، لوکاس ليوا در دقيقه هشتاد و يک و درک کاوت در دقيقه هشتاد و سه چهار گل تيم ليورپول را زدند. 

ساعتی پيش بازی دو تيم بارسلونا و بايرن مونيخ نيز با نتيجه يک بر يک خاتمه يافت اما بارسلونا با توجه به پيروزی چهار بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه پنج بر يک پيروز و راهی مرحله نيمه نهايی شد.فرانک ريبری در دقيقه چهل و هفت برای بايرن مونيخ و سيدو کتيا در دقيقه هفتاد و سه برای بارسلونا گلزنی کردند. 

در ديدارهای امشب آرسنال انگليس ميزبان ويارئال اسپانيا و پورتو ميزبان منچستريونايتد انگليس خواهد بود. در ديدارهای رفت پورتو با منچستريونايتد دو بر دو و آرسنال با ويارئال يک بر يک مساوی کرد. {$old_album_86872}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین