کد خبر: ۸۶۸۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

درخواست هافبک پرسپولیس از هواداران برای دیدار با استقلال

سینا اسدبیگی، هافبک پرسپولیس، از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی برای بازی فردا مقابل استقلال تاجیکستان استقبال کرد.
درخواست هافبک پرسپولیس از هواداران برای دیدار با استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

سینا اسدبیگی بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از رویارویی با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم در بازی قبلی برنده شویم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک نمایش خوبی ارائه بدهیم. همانطور که آقا یحیی عرض کردند خوشحالیم که می‌توانیم فردا بعد از مدت‌ها هواداران را کنار خودمان داشته باشیم. امیدوارم فردا تشریف بیاورند و کمک حال ما باشند که حضور آن‌ها می‌تواند برای ما دلگرمی باشد.

بازی بدون هوادار مانند بازی دوستانه است

اسدبیگی درمورد حضور هواداران در این بازی اضافه کرد: بعد از مدت‌ها هواداران به ورزشگاه آمدند و بازی‌هایی که در لیگ هم بدون تماشاگران برگزار می‌شد اصلا حس و حال خوبی نداشت و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. اما وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید برای خودم که بازیکن حس و حال خوبی دارد و باعث می‌شود که انگیزه‌ام دو برابر شود. عملکردم در یک بازی با حضور تماشاگران بهتر می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا کلا پروژه متفاوتی با لیگ داخلی است. سخت‌تر است اما هواداران اگر باشند، پرسپولیس کلا روی هواداران می‌چرخد و یار دوازدهم تیم ما هستند. حضورشان برای ما دلگرمی است و از همینجا اعلام می‌کنم اگر می‌توانند فردا به ورزشگاه بیایند چون حضورشان باعث دلگرمی است و نفس آن‌ها خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین