کد خبر: ۸۶۸۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
خبر سایت‌های اصول‌گرا از برکناری سلاح‌ورزی

سلاح‌ورزی برکنار شد؟

خبرگزاری دولت نوشته است که جلسه شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و طبق تصمیم اعضا، حسین سلاح‌ورزی، برکنار شد.
سلاح‌ورزی برکنار شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد به عنوان عضو شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی اعلام کرد که با توجه به تخلفات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی ایران، نظر دولت معطوف به رفع ابهامات انتخابات خرداد ماه است، لذا دعوت‌نامه‌ای برای اعضا به منظور رسیدگی به موضوع انتخابات ارسال شده است.

اواخر خردادماه انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی،صنایع و معادن ایران برگزار شد و «حسین سلاح‌ورزی» به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.

خبرگزاری های دولت و جریان همسو از زمان انتخاب سلاح ورزی به شدت علیه وی فعال شده بودند و سعی در حف وی داشته اند.

این رسانه ها فشار زیادی به قوه قضائیه، مجلس و دولت برای حذف سلاح ورزی داشته اند.

بارها نیز خبر استعفای وی را منتشر کرده بودن اما سلاح ورزی تمامی ادعاها و اتهامات رسانه های اصولگرا و حامی دولت را تکذیب کرده بود.

اخیرا نیز اتاق در گزارشی از حل و فصل این موضوع و ماندن سلاح ورزی خبر داده بود. با این حال اکنون خبرگزاری دولت مدعی برکناری وی شده است.

سلاح‌ورزی برکنار شد؟

سایت اکوایران نیز نوشت: امروز جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی ابهامات انتخابات اتاق بازرگانی ایران پس از چندین بار تعویق برگزار شد تا داستان ۱۳۰ روزه هیات رییس اتاق بازرگانی ایران مشخص شود.

این سایت افزود: در حالی که یکی از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خبر از بی‌نتیجه بودن جلسه امروز داد و عنوان کرد که اعضاء شورای نظارت در جلسه امروز به نتیجه نرسیدند و بررسی ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق بازرگانی به جلسه آینده موکول شد، برخی از سایت‌های اصول‌گرا از برکنار سلاح‌ورزی خبر دادند. در این خروجی این سایت‌ها آمده است: «شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران متشکل از وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارائی، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و دو نایب رئیس اتاق ایران و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بعد از ظهر امروز با اکثریت رأی به برکناری سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران دادند».

این خبر در حالی اعلام شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پیگیری‌های صورت گرفته عنوان کرد که تا اعلام بیانیه رسمی شورای عالی نظارت نمی‌توان در خصوص اخبار امروز اظهار نظر کرد. با این شرایط باید در انتظار اطلاعیه رسمی شورای عالی نظارت در خصوص نتیجه جلسه امروز بود.

اخبار منتشر در حالی است که بهادری جهرمی سخنگوی دولت در شبکه اجتماعی X (توتیتر سابق) خود نوشت «ایستادگی بر مُرّ قانون». در واکنش به توییت سخنگوی دولت خبرگزاری تسنیم مدعی پایان حضور «غیرقانونی» سلاح‌ورزی و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین