کد خبر: ۸۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۵

اژه‌ای: پیامک‌ها را به طور دقیق رصد می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامحسین محسنی اژه ای گفت: «وزارت اطلاعات اوضاع انتخاباتی را در فضای سایت‌ها و پیامک‌ها به خوبی در رصد خود دارد و با جریان‌های تخریبی به شدت برخورد می‌کند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ وزیر اطلاعات در گفتگویی با فارس در پاسخ به سوالی درباره افزایش برخی تخریب‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هر گونه تخریب در رقابت‌های انتخاباتی و موارد دیگر را بی‌انصافی دانست و گفت: «برخی از آنها را می‌توان خیانت به مردم،‌ اسلام و انقلاب ارزیابی کرد».

وی خاطرنشان کرد: «پیامک‌های تخریبی کاملا قابل پیگیری و ردیابی است و با توجه به تسلط وزارت اطلاعات، ‌با کسانی که از طریق پیامک به دنبال تخریب بروند نیز برخورد خواهد شد».

وی افزود: «یقینا اگر کسی بخواهد در این زمینه فضا را آلوده کند دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط بخصوص وزارت اطلاعات که در این زمینه فعال شده با آنان برخورد خواهد کرد».

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در پاسخ به سوالی در باره تخریب‌های سازمان یافته گفت: «به صورت جدی در حال رصد هستیم و در مرحله اول تذکر داده می‌شود اما مطمئنا اگر به تذکرات توجه نکنند برخوردهای سنگین و قاطع خواهیم داشت و به کسانی که خصوصا آگاهانه و از روی عمد بخواهند تخریب و حرمت‌شکنی کنند هشدار می‌دهم که مطمئن باشند گرفتار قانون خواهند شد و سربازان گمنام امام زمان و مردم از کسی که فضای آرام کشور را به هم بریزد نخواهند گذشت».

وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات فعالیت همه سایت‌ها،‌ وبلاگ‌ها و پیامک‌های تخریبی را رصد می‌کند، همچنین از دعوت برخی از مدیران سایت‌ها و ارائه تذکر به آنان خبر داد.

محسنی اژه‌ای شرایط امروز کشور را یکی از بهترین شرایط دانست و گفت: «شرایط خوب کشور نباید با غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها خراب شود».

وی خاطرنشان کرد: «امروز اگر هر کسی نسبت به اسلام، انقلاب، ملت و کشورش کوچکترین احساس مسئولیتی داشته باشد، باید فضای امن و آرامش را حفظ کند و بر نشاط و امید هر چه بیشتر مردم بیفزاید». 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
آفرین بر مرد ان آهنین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین