کد خبر: ۸۶۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۸

سقف خودروها؛ محل عبور احمدی‌نژاد!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: خبرگزاری دولت خبر داده‌است احمدی‌نژاد در مصلای کرمان، مجبور شده از روی سقف خودرو به محل جایگاه سخنرانی برود. دلیل این امر ازدحام جمعیت، اعلام شده‌‌است. 

احمدی‌نژاد که در دور دوم سفرهای استانی خود و پنجاه و ششمین سفر استانی هیات دولت به کرمان سفر کرده است. پس از استقبالی که ایرنا آن‌را پرشور توصیف کرده، با سه ساعت و نیم تاخیر وارد مصلای شهر کرمان شد.

محمود احمدی‌نژاد حدود ساعت 9 صبح امروز وارد کرمان شد و از سوی مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفت. 

گفتنی است در مراسم جشن روز بزرگداشت مقام زن سال 87 هم، هنگامی که نوبت به اهدای لوح به همسر شهید مطهری رسید، چون‌که وی در اثر کهولت و کسالت سن قادر به برخاستن نبود محمود احمدی‌نژاد، به پایین سن پرید و جایزه او را در پایین سن به او تقدیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
آخه تبليغات خودش نرمي دارد و سابقه اي. ما همه نوعش را ديده بوديم ولي راه رفتن روي سقف ماشين براي ديد مردم از آن نوعش است. مگه مردمي كه به استقبال ايشان امده بودند از تعداد استقبال كنندگان امام در بهشت زهرا بيشتر بود؟ در آن موقع هيچكس مدعي نشد كه امام روي سقف ماشين ها رفته است. البته[...]مناسب بود ضمن اينكه نيازي به قد نداشت چون مردم عاشقش بودند و از نزديك و دور به او عشق مي ورزيدند و حتي حاضر بودند جانشان را در راه او بدهند.
لطفا در تبليغات رسوايي به پا نكنيد. در اين كشور شخصيت هاي بزرگي بودند و رفتند ولي هيچكدام دست به شيوه ها رايج عوام گرايانه دست نزدند. متاسفانه در اين چند سال اخير دوستان در امر تبليغات با كمبود سوژه همراه بوده و چيزهايي را سوژه مي كنند كه جايگاهي در عصر انفجار اطلاعات ندارد.
مي ترسم روزي برسد كه دوستان به دليل كمبود سوژه عنوان نمايند كه احمدي نژاد بدون خودرو و هواپيما و كشتي سفرهاي بين شهري و بين كشوري را در عرض چند ثانيه طي مي كنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
بذل و بخشش پول دادن وام های 300 تا 600 هزار تومانی دادن قول اشتغال را حذف کنید ببینید ایا باز هم استقبالی در کار خواهد بود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
این روش تبلیغ درادامه همون موتورسواریه ست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین