کد خبر: ۸۶۹۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

جزئیات داستان فصل جدید سریال نون خ مشخص شد

 تهیه‌کننده سریال «نون. خ» از فصل جدید این مجموعه که قرار است با محور محیط زیست در ۲۵ قسمت ساخته شود سخن گفت.
جزئیات داستان فصل جدید سریال نون خ مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون. خ» درباره فصل جدید این سریال که قرار است نوروز ۱۴۰۳ با بازی و کارگردانی سعید آقاخانی به آنتن برسد بیان کرد: امید به خدا تولید این سریال را به زودی شروع می‌کنیم و در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم.

وی اضافه کرد: از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهر‌های چابهار و دیگر شهر‌های آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کرد‌ها به چند قومیت می‌پردازد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه لوکیشن‌ها در قصه چه زمانی از کردستان به سیستان تغییر می‌کند اظهار کرد: ما از زمانی‌که کار را شروع کنیم ۳۰ تا ۴۰ روز بعد به چابهار می‌رویم.

فرجی درباره اولویت‌های این فصل از سریال بیان کرد: محیط زیست، میراث فرهنگی، مسایل قومیت‌ها و اتحاد آن‌ها از جمله محور‌هایی است که در سری جدید سریال «نون. خ» پیش می‌بریم. امیدواریم در این فصل به جز حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی را هم داشته باشیم و همچنین بازیگران بومی خود سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.

وی درباره تعداد قسمت‌های این فصل نیز توضیح داد: این سریال در ۲۵ قسمت در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ روی آنتن می‌رود.

سریال «نون. خ» پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

در این سریال بازیگران مختلفی حضور داشته‌اند که یکی از برگ برنده‌های آن بهره‌گیری از بازیگران کرد بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین