کد خبر: ۸۶۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳
در سخنرانی پرتیتر جوانفکر در تبریز مطرح شد

واکنش مشاور احمدی‌نژاد به نامزدی میرحسین موسوی

جوانفکر: احمدی‌نژاد گفته که ستاد انتخاباتی باز نخواهد کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد که به تبریز سفر کرده است،‌ در دو اظهار نظر جداگانه که در این شهر انجام داده، به دفاع از دولت نهم و انتقاد از رسانه‌های منتقد دولت پرداخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب،‌ علی‌اکبر جوانفکر، در این دو سخنرانی مطالب جالب توجه‌ای بیان کرده است که هر کدام از آن‌ها می‌تواند تیتر جذابی برای یک خبر باشد. 

«واکنش مشاور احمدی‌نژاد به نامزدی میرحسین موسوی؛ واکنش جوانفکر به خبرعیدی دادن احمدی‌نژاد و توزیع سیب‌زمینی؛ سازمان مدیریت دولت‌ها را زمین‌گیر کرده بود؛ شوراهای عالی از آن دکانهایی بود که مانع پیشرفت کشور بود؛ احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات یک ریالی هزینه نکرد؛ احمدی نژاد اصلاً یک وعده هم به مردم نداده بود؛ رسانه‌های منتقد به اهداف خود رسیدند؛ دولت نهم در برابر رسانه‌ها صبوری می‌کند؛ احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات ستاد انتخاباتی نخواهد داشت» و ... از جمله تیترهایی است که می‌توان برای این خبر برگزید.

بر اساس گزارش ایسنا، جوانفکر در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: «ملت بزرگ ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در معادلات جهانی دارد و در هرجای دنیا نیز رد پایی از این ملت بزرگ دیده می‌شود و برای اداره دنیا نیز این ملت ظرفیت‌های زیادی دارد».

وی دلیل اصلی نگاه ملتها به ایران را ناشی از آرمان‌های والای این ملت اعلام کرد و افزود: «در جریان انقلاب آرمان‌های بزرگ بشری را دنبال کردیم، اصول اصیل اسلام را تعریف و درآن مسیر حرکت کردیم و پایش ایستادیم و به واسطه همین آرمانها نیز بعد از گذشت چهار سال ملت ایران به عزیزترین ملتهای جهان تبدیل شده است».

جوانفکر تصریح کرد: «به خاطر عظمت ملت ایران است که امروز ابرقدرتها به ما التماس می‌کنند که بیایید با ما صحبت کنید و این نتیجه ایستادن بر سر اصول است».

مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور تصریح کرد: «باید مواظب آرمان‌هایمان باشیم و در مسیر این آرمانها حرکت کنیم و از هرکسی که رییس‌جمهور می‌شود این آرمانها را مطالبه کنیم».

وی، اضافه کرد: «باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که به سمت آرمانهای انقلاب حرکت می کند؛ مسیری که ملت نیز به آن سمت روی آورده است».

جوانفکر در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص حضور مهندس میر حسین موسوی در صحنه انتخابات، با اعلام اینکه نگاه ملت به سمت جلو می‌باشد افزود: «ملت دیگر به عقب نگاه نمی‌کند».

مشاور رییس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی درباره حذف سازمان مدیریت و شوراهای عالی افزود: «یکی از مشکلاتی که سالها دولت‌ها را زمین گیر کرده بود سازمان مدیریت بود، مقامات بلندپایه كشور نیز نیز به این سازمان ایراد گرفته بودند و به این دولت ربطی ندارد، شوراهای عالی نیز از آن دکانهایی بود که مانع و عامل بازدارنده برای پیشرفت کشور بود».

جوانفکر در پاسخ به سوال دیگری در زمینه دادن آن‌چه پرداخت عیدی به دانشجویان ساکن خوابگاه‌های تهران عنوان شد، اظهار كرد: «این یک جنجال بود که درست کردند در حقیقت به هئیت‌های مذهبی کمک شد و بعد هم در اخبار آمد که به خاطر گرفتن رای این هدایا داده شده است که اخیرا در رابطه با سیب زمینی نیز این جنجال‌ها درست شد».

مشاور رییس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه آن‌چه آوردن نفت بر سر سفره مردم مطرح شد، گفت: «این شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد نبود و وی اصلاً یک وعده هم به مردم نداده بود. امروز هم شخصاً هیچ تلاشی برای تبلیغات انتخاباتی نمی‌کند و گفته که ستاد انتخاباتی هم باز نخواهد کرد». 

ثمره هاشمی، رئیس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد شد [+]

وی با اشاره به بعضی از جوسازی‌ها علیه دولت نهم در خصوص انتخابات یادآور شد: «این فضاسازی‌ها به صورت هدفمند علیه دولت انجام می‌شود».

مشاور مطبوعاتی رییس جمهور تصریح کرد: «دکتر احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات یک ریالی هزینه نکرد و در دوره انتخابات وعده انتخاباتی نداد و همه ستادها هم از طرف مردم بوده است».

علی اکبر جوانفکر همچنین روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران در تبریز افزود: «متاسفانه در طول فعالیت دولت نهم برخی رسانه‌ها دولت را تخریب و مانع از اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت به افکارعمومی شدند. برخی رسانه‌ها در مقاطع خاصی از دولت به رسالت خود مبنی بر اطلاع رسانی شفاف و بی‌طرفانه عمل نکردند و کمر به تخریب دولت بستند». 

جوانفکر: رسانه‌های منتقد دولت به اهداف خود رسیدند [+]

وی اضافه کرد: «البته عوامل و دست‌اندرکاران رسانه‌های مزبور به کار خود آشنا بوده و توانستند تا حدودی به اهداف از پیش تعیین شده خود نایل شوند. دولت نهم با اعتقادی که به آزادی بیان در نشریات داشت این فضا را تحمل کرد و بردباری به خرج داد».

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری گفت: «متاسفانه برخی از رسانه‌ها نیز درحال حاضر به بروشور انتخاباتی بر خی نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده و جایگاه رفیع خود را تخریب کرده‌اند».

وی، با بیان اینکه جایگاه روزنامه‌ها رفیع تر از آن است که بخواهند خود را بازیچه داد و ستد‌های سیاسی قرار دهند، تصریح کرد : «روزنامه‌ها باید شان و منزلت خود را در این زمینه حفظ کنند. رسانه‌ها در آستانه انتخابات، رسالت سنگینی در زمینه ترغیب مردم به مشارکت حداکثری دارند و باید از ایجاد هرگونه التهاب پرهیز نمایند».

وی اظهارداشت: «رسانه‌ها باید با ایجاد آرامش، زمینه حضور فعالانه مردم را فراهم کرده و موجب تشویش افکار عمومی نشوند».

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری اسلامی ایران از فعالان عرصه رسانه‌ها خواست از شایعه پراکنی در جامعه پرهیز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
ایشان وعده دادند که درآمد نفت بر سر سفره های مردم خواهد آمد و بعد با صراحت تمام حرف خود را تکذیب کردند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین