کد خبر: ۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۵

بیانیه شماره 3 ستاد دولت ائتلافی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد مرکزی دولت ائتلافی طی بیانیه شماره 3 اعلام کرد به‌زودی از میان دو نامزد نهایی مطرح در این ائتلاف، کاندیدای نهایی خود را معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن بیانیه شماره 3 ستاد مرکزی دولت ائتلافی کارآمد و متعهد بدین شرح است: 

«مردم شریف، عزیز و فرهنیختگان ایران اسلامی؛
1 - مبانی تشکیل دولت ائتلافی کار آمد و متعهد با مشی عقلانیت سیاسی، خرد جمعی و میانه‌روی و استفاده از تمام سرمایه‌های نظام و مقدم بودن برنامه‌ها بر افراد در جهت تحقق عدالت و پیشرفت نظام و جامعه ایران اسلامی است. تحقق چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 وایجاد فرصتهای جدید برای توسعه و آبادانی کشور بدون توجه به سیاسی کاری‌ها و پایان بخشیدن به برتری طلبی فرد، نفی خود محوری، تک روی و انحصار طلبی تنها با کمک یک تغییر در الگوی مدیریتی کشور امکان پذیر است که سرآغاز آن تشکیل دولت ائتلافی کارآمد و متعهد است. 

از ابتدای طرح این ایده تمام تلاش بر این بوده و خواهدبود که بر اساس واقعیتهای موجود جامعه فضایی ایجاد گردد که همه نخبگان و مردم در کنار دولت به منظور ساختن یک جامعه آرمانی و زندگی مطلوب برای هر ایرانی بر اساس نقش فعال در اداره امور کشور باشد. 

2 - با توجه به مذاکرات صورت پذیرفته شورای مرکزی، تعداد نامزد‌های دولت ائتلاف که از چند نفر به چهار نفر تقلیل پیدا کرده بود، طی 2 هفته اخیر به 2 نامزد نهایی رسید.
 
امید است طی روزهای آینده از بین کاندیداهای نهایی دولت ائتلافی کار آمد و متعهد کاندیدای منتخب دولت کار آمد و متعهد طی بیانیه رسمی معرفی گردد. بدیهی است که هر کدام از نامزد‌های نهایی که وارد صحنه انتخابات دهم ریاست جمهوری شود، دیگری به او در تشکیل دولت ائتلافی کمک خواهد نمود». 

بی شک با هوشمندی شما مردم شریف و فرهیختگان گرانقدر انتخابات آتی ریاست جمهوری منجر به تغییر الگوی مدیریتی کشور که آینده درخشانی را برای ملت ایران محقق می‌سازد تبدیل شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین