کد خبر: ۸۶۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷

تلاش نمایندگان برای رفع فیلترینگ از مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی از دیدار قریب الوقوع جمعی از نمایندگان مجلس با وزیر ارشاد در خصوص فیلترینگ سایت‌های اطلاع رسانی، خبر داد. 

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به فیلترینگ پایگاههای خبری و سیاسی در مجلس، با محمدحسین صفارهرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار خواهند کرد.

داریوش قنبری، نماینده مردم ایلام دراین باره در گفتگو با مهر گفت: «بعد از فیلترینگ سایت های خبری، اداره اخبار و اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این فیلترینگ، ربطی به خود مجلس ندارد و مربوط به وزارت ارشاد است».

وی افزود: «البته اعلام شد که فیلترینگ سایت‌ها بخاطر مقابله با سایت‌های مستهجن، بوده است که این حرف اهانت به نمایندگان مجلس است، ضمن اینکه هیچ‌کس با برخورد با سایت‌های مستهجن مخالف نیست».

این عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «درست نیست که کانال‌های ارتباطی و اطلاعاتی نمایندگان مسدود شود، لازمه تصمیم‌گیری، داشتن اطلاعات است و این مسئله با فیلترینگ سایت‌های خبری برای نمایندگان مغایرت دارد».

قنبری تصریح کرد: «قرار است جمعی از نمایندگان در این خصوص با وزیر ارشاد دیدار کنند تا محدودیت‌های فعلی و فیلترینگ سایت‌های خبری برای نمایندگان مجلس رفع شود، البته موضوع فیلترینگ سایت‌های خبری در محیط بیرونی نیز خود قابل بررسی است، چون حق آحاد افراد جامعه است که به اطلاعات و اخبار دسترسی داشته باشند».

وی خبر داد که موضوع فیلترینگ سایت‌های خبری در سطح جامعه و در آستانه انتخابات نیز در دیدار نمایندگان با وزیر ارشاد بررسی و برای آن چاره جویی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
به به!
به اين ميگن دقت؟!
به اين ميگن ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین