کد خبر: ۸۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۲
گزارشی از اولین میتینگ انتخاباتی احمدی‌نژاد

حامیان رییس جمهور: دل ما خراب عشقه ... احمدی‌نژاد رو عشقه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همایشی تحت عنوان "حامیان احمدی‌نژاد" امروز چهار شنبه در مرکز فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ خبرگزاری دولتی ایرنا، از این مراسم گزارش داده است که "در سالن در حالی که جایی برای نشستن نمانده بود، افراد تازه وارد مجبور شدند روی پله‌ها و سکوهای سالن بایستند".
 
در این گزارش آمده است: «در حالی که بیرون از سالن سیدالشهدا هیچ برگه یا اعلامیه‌ای مبنی بر برگزاری این نشست نصب نشده بود، اما بسیاری از رهگذران با کنجکاوی به داخل سالن می‌آمدند تا گوشه‌ای از این مراسم را تماشا کنند و در این نشست خودجوش دانشجویی سهمی داشته باشند. 

جلوی درب ورودی تابلوهایی با تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بود و روی آن این متن به چشم می‌خورد: "دفاع از اسلام و حزب الله اصل خدشه ناپذیر سیاست جمهوری اسلامی ایران است." 

روی تابلوی دیگری تصویر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری کشورمان دیده می‌شد که روی آن به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشته شده بود: "آقای احمدی‌نژاد این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محوری را مطرح کرد و نگذاشت به فراموشی سپردن این شعار، بشود یک سنت." 

روی تابلوی دیگر عکسی از احمدی‌نژاد در دیدارهای مردمی دیده می‌شد که عبارت "فرزند ملت" در گوشه‌ای از آن به چشم می‌خورد.
جمله "برای تحقق عدالت دعا کنیم" نیز در پس زمینه عکسی از رییس جمهوری کشورمان درج شده بود». 

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، در این مراسم پخش کلیپ‌های تصویری از سفرهای استانی دکتر "محمود احمدی‌نژاد" پیش از انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری نهم کشور و همچنین تصاویری از سفرهای استانی وی و استقبال مردمی پخش شد.
صحنه‌هایی از برخوردهای بی‌ریا و صمیمی رییس جمهوری با مردم، لبحند رضایت و تحسین دانشجویان حاضر در نشست خودجوش را برانگیخت. 

در یکی از این کلیپ‌های تصویری، احمدی‌نژاد از مردم حاضر در مراسم سخنرانی خود پرسید: "مسئولان کار نمی‌کنند؟" و مردم پاسخ می‌دادند: "نه ... کار نمی‌کنند". هنگامی که احمدی‌نژاد خطاب به مردم پاسخ داد "آنچنان گوشی از آنان خواهم پیچاند که 24 ساعته کار کنند"، دانشجویان بطور مداوم رییس جمهوری را با کف زدن‌های خود تشویق کردند. 

بر اساس این گزارش، یک دختر دانشجو دو لوح فشرده با عنوان "عبرت‌ها" در دست داشت که شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در تاریخ دوم شهریور ماه سال گذشته و همچنین ارائه گزارش عملکرد سه ساله دولت احمدی‌نژاد در دیدار با رهبر معظم انقلاب بود. بسیاری از دانشجویان حاضر از او می‌خواستند این لوح‌های فشرده را در اختیار آنان قرار دهد، اما این دختر تاکید می‌کرد که این "سی‌دی‌ها" شخصی است. 

روی این لوح‌های فشرده کلام مقام معظم رهبری خطاب به دولت نهم دیده می‌شد: "یک خصوصیت، این است که این دولت واقعا یک دولت کار است، دولت حرکت و اقدام است، انرژی و نشاط کار این دولت یک امر برجسته است." 

پسر دکتر احمدی‌نژاد نیز در انتهای سالن حضور داشت و بطور ایستاده مراسم را تماشا می‌کرد. با این حال به عکاسان یا خبرنگاران اجازه نداد تا تصویری از او بگیرند یا مصاحبه‌ای با او داشته باشند.
روزنامه "وطن امروز" نیز نسخه‌هایی از ویژه نامه نوروزی خود را بین دانشجویان توزیع می‌کرد. 

نشریه دانشجویی "مردمک" که تصویر دکتر احمدی‌نژاد روی صفحه نخست آن چاپ شده بود، دست به دست میان دانشجویان می‌گشت.
همچنین حضور دختر بچه‌ای که با جدیت کنار درب ورودی نشسته بود و شماره نخست این نشریه را به دست دانشجویان می‌داد، نظر عکاسان را به خود جلب کرده بود. 

بسیاری از افراد با دوربین‌های کوچک یا تلفن‌های همراه خود صحنه‌های دیدنی مراسم را ضبط می‌کردند. 

برخی از دانشجویان مقواهای دست نویسی با مضامین "دلاور خسته نباشی" و " just Ahmadinejad" در دست داشتند. 

برخی از دانشجویان حاضر در این نشست شعار می‌دادند: "دل ما خراب عشقه ... احمدی‌نژاد رو عشقه". 

همچنین برگه‌هایی در باره همایش تحلیلی خبری با موضوع گفتمان امام، انقلاب و سیاست‌های خارجی دولت نهم با حضور "فاطمه آلیا" که فردا در دانشگاه تربیت مدرس برگزاری می‌شود، بین دانشجویان توزیع شد. 

همچنین خبری مبنی بر همایش ستاد مردمی حامیان احمدی‌نژاد در شرق تهران همزمان با روز تولد حضرت زینب (س) اعلام شد. 

حضور دختر بچه‌ای که روی سن می‌دوید، برای لحظاتی سبب انبساط خاطر و خنده حاضران شد. 

بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در مورد بیست و نهمین سالروز قطع رابطه با شیطان بزرگ و زمزمه‌های سازش طلبی توزیع شد.
در این نشست "حسین یکتا" یکی از راویان مناطق جنگی به سخنرانی پرداخت و تاکید کرد احمدی‌نژاد نیاز به هوادار ندارد. مراقب باشیم با هواهای خودمان او را خراب نکنیم. 

وی پیشنهاد داد مرام نامه‌ای برای ستادهای خودجوش مردمی احمدی‌نژاد نوشته شود. 

حضور "پروین احمدی‌نژاد"، "طیبه صفایی" و "فاطمه آلیا" در این نشست سبب جلب نظر دانشجویان و عکاسان حاضر شد. 

برگه ای درباره خاطرات شفاهی سوم تیر منتشر شده بود که در آن خاطرات تعدادی از مردم از زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در دور نهم درج شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
مباركتان باشد با اين هوادارهايي كه مثل شماها دارد بله منم ميگم عشق است شرط انست كه ادمهاي درست حسابي ازش حمايت كند
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
چون چنين خواهي خدا خواهد چنين, ميدهد حق آرزوي متقين
احمدي نژاد عزيز خدا حفظت كنه. خدا سايه ات را از سر اين ملت عزيز كم نكنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
احمدی نژاد عشقه .. . که به هر کی برسه پوله می بخشه ....احمدی نژادو عشقه... کاری نداره پو ل مال کیه ... از کجا اومده .. به کجا می ره ... تنها می بخشه ...احمدی نژاد عشقه.. نمی خواد تبلیغ کنه ... خدا بخواهد می اید خدا بخواهد نمی اد ...وزیر عوض می کنه ...تا کسی [...]نزنه ئئ این پول مال کیه ...احمدی نژادو عشقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
احمدی نژاد عشقه که به تمام مردم کویر توهین میکنه این چه حرفی است که در چهاردهمین همایش فرماندهان نیروی انتظامی گفته «باید با ابتکار عمل اراذل و اوباش را از کل جامعه جدا کنیم و با سپردن کارهایی مثل کار در معادن و کویر تلاش کنیم تا این افراد آدم شوند».
[...]خواهشمندیم تشریف بیاورید ما کویر نشینان منتظر قدوم تان هستیم تا بلکه ..........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین