کد خبر: ۸۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۵

نجفی مشاور اقتصادی کروبی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی طی حکمی محمدعلی نجفی را به عنوان مشاور اقتصادی و برنامه‌ریزی خود منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، کروبی در متن این حکم با اشاره به این‌که «اولین شعار و ایده محوری خود را برای اداره کشور اتخاذ رویکرد کارشناسانه نسبت به فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و احیای نظام برنامه‌ریزی کشور معرفی کرده‌ام» آورده است: «برای آن‌که درک مناسبی از این شعار به وجود آید و افکار عمومی و نخبگان به اهمیت ابعاد مساله بیشتر پی ببرند، لازم است که تلاش جدی و مستمری را طی دو ماه آینده سازمان داد، بدین مناسبت شما را برای این امر مهم انتخاب کردم. 

چراکه جنابعالی به لحاظ ویژگی‌های علمی، سوابق تجربی و خصوصیات رفتاری و حتی اخلاقی، بهترین نماد برای معرفی این ایده هستید و مطمئن هستم که نخبگان کشور به‌ویژه در حوزه‌های مدیریت و برنامه‌ریزی و اقتصاد همکاری‌های لازم را در این زمینه با شما انجام خواهند داد. مسلما صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که بر انتخابات پیش رو مترتب شود، چنین فعالیتی به تعمیق نگاه کارشناسانه و تخصصی نسبت به امور کشور و بسط فرهنگ برنامه‌ریزی در جامعه کمک خواهد کرد».
 




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین