کد خبر: ۸۶۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۱

تشبیه احمدی‌نژاد به حضرت علی (ع) در یک سایت

مهندس موسوی نسخه تقلبی گفتمان امام است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک سایت توجیه‌گر اقدامات دولت نهم، با انتشار یادداشتی، ضمن تشبیه محمود احمدی‌نژاد به حضرت علی (ع)، انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری را صحنه جنگ صفین دانست، و نوشت: «بازیگردان پنهان در تلاش است تا قائلان به تز "گفتمان امام و انقلاب منهای ولایت" را به میدان فرستد تا احمدی‌نژاد نتواند ضربت نهایی را در چهارسال آتی بر سر اردوگاه دشمن فرود آورد»!

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، نویسنده این یادداشت، با بیان این‌که «تا روز 22 خرداد 1388 انبوهی از مسایل و برخی ترفندها یکی پس از دیگری و بر مبنای یک جدول زمانی مشخص به صحنه وارد خواهد شد»، افزوده است: «طراحان و بازیگران صحنه انتخابات با این هدف که اگر انتخاب سیاسی مردم به فردی غیر از احمدی نژاد میل کند، زمینه برای حضور دوباره نیروهای مطلوب غرب درون حاکمیت ایران فراهم می‌شود، دست به تحرکات گسترده‌ای زده‌اند».

سایت مذکور در ادامه می‌نویسد: «اکنون هیچ تردیدی باقی نمانده که تداوم بینش، منش و روش احمدی نژاد در دستگاه اجرایی کشور برای همیشه غرب‌گرایان و عناصر وابسته به اردوگاه دشمن را از صحنه تصمیم سازی و اجرایی ایران خارج خواهد ساخت و آنها چون برخی اسلاف خویش -از جمله نهضت آزادی- باید برای دورانی طولانی از انزوا و طرد اجتماعی آماده باشند. اینچنین است که تمدید دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد در خرداد 88، عمود خیمه پایگاه دشمن در ایران اسلامی را بر سرش فرو خواهد ریخت».

نویسنده در ادامه خبر از "یکی از سنگین‌ترین سرمایه‌گذاری‌های قابل رصد در طول تاریخ ایران برای زمین زدن تفکر احمدی‌نژادی و مجریان آن، در صحنه انتخابات آینده" داده و افزوده است: «دشمن به درستی دریافته است که با بهره گیری از گفتمان برونزای اصلاحات نمی توان آراء ملت ایران را مصادره نمود».

این رسانه در ادامه به صورت تلویحی احمدی‌نژاد را نسخه اصل و مهندس موسوی را نسخه تقلبی گفتمان "امام و انقلاب" دانسته و می‌نویسد: «پیشتازی احمدی‌نژاد در همه عرصه ها با اتکا به گفتمان "امام و انقلاب" ، استراتژیستهای دشمن را وا داشته است تا مانند عمروعاص که با دستاویز قرار دادن "قرآن منهای علی"، مانع از پیشروی مالک اشتر شد، امروز با دستاویز قرار دادن "گفتمان امام و انقلاب منهای ولایت"، نعل وارونه زده و نسخه‌ای تقلبی را به جای نسخه اصل به افکار عمومی غالب نماید».

نویسنده بدون آن‌که نامی از بازیگردان پنهان ببرد، او را با "عمرو عاص" مقایسه کرده و ادامه داده است: «دیروز با حیله عمروعاص پوسته‌ای از قرآن بر سر نیزه رفت و قائلان به تز "قرآن منهای علی" مانع شدند تا مالک اشتر آن ده ضربت نهایی را بر سر اردوگاه دشمن فرود آورد و کار را یکسره کند و امروز هم بازیگردان پنهان در تلاش است تا قائلان به تز "گفتمان امام و انقلاب منهای ولایت" را به میدان فرستد تا احمدی‌نژاد نتواند ضربت نهایی را در چهارسال آتی بر سر اردوگاه دشمن فرود آورد»!

سایت مذکور در پایان نوشته است: «عبرت صفین اینک فراروی همه وفاداران به خط امام و رهبری است و مباد آن روز که دیگر بار پوسته های قرآن بر سر نیزه ، حیات و حکومت معاویه های زمان را تداوم بخشد و فتح و پیروزی در نبرد آخر را از اردوگاه علی(ع) دریغ نماید. نگذاریم در 22 خرداد 88، فرجامی "صفینی" رقم خورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
به نظر من اين سايت بايد مسدود شود تا درس عبرتي باشد
براي كساني كه مولاي متقيان را با يك سياستمدار مبتدي
قياس مي نمايند.
حسين مسرور از كرج.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین