کد خبر: ۸۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۰۸

استکبارشکن احمدی‌نژاد در پاکستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کتاب «استکبار شکن» اثر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور آقای حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رونمایی شد. 

این کتاب 301 صفحه‌ای را "سید محمد علی ترمذی" به زبان اردو ترجمه کرده و در یک هزار جلد به چاپ رسیده است.
 
در مراسم رونمایی از این کتاب که جمع زیادی از شخصیت‌های سیاسی و فر هنگی پاکستان و مسئولان ایرانی مقیم پاکستان حضور داشتند، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور پر قدرت احمدی‌نژاد در مقابله با توطئه‌های استکبار و سخنرانی پر محتوای وی در دفاع از حقوق حقه ملت ایران قدردانی کرد.
 
در مقدمه کتاب سامراج شکن (استکبارشکن) احمدی‌نژاد در پیام ویژه خود به اردو زبانها با اشاره به کوشش‌های خستگی ناپذیر مردم شبه قاره به ویژه مسلمان در شکست استعمار پیر انگلیس و آزادی سرزمین خود آورده است: «دشمنان مشترک ما امروز سرمایه‌های مادی و معنوی ما را چپاول می‌کنند و بر ما لازم است با فهمیدن احساسات خود و برای بازگشت به یکتا پرستی و توکل به خدای بزرگ در مقابل مشکلات در کنار هم باشیم و دنیا و آخرت خود را بسازیم».
 
این کتاب را رییس جمهوری اسلامی ایران درباره سفرش به نیویرک و سخنرانی در دانشگاه کلمبیا نوشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای حداد عادل شما اهل کتاب و قلم هستید و تا حدودی شناختی از فرهنگ مردم پاکستان دارید. من در این کشور زندگی می کنم و اصولا در شبه قاره انتشار کتاب غیر علمی بدون کمک مالی نویسنده کتاب امکان پذیر نیست. ثانیا تیراژ 1000نسخه در شبه قاره با جمعیتی چند صد میلیونی و اهل مطالعه ناچیز است.
البته در گذشته با کمک مالی جمهوری اسلامی کتابهای زیادی در پاکستان چاپ شده است که عموما خواننده ندارد و صرفا برای اینکه آمار انتشار کتاب بالا رود دست به چنین کاری زده می شود.
امیدواریم که این کتاب که نام دیگر آن ایران شکن است مورد توجه مردم قر ار گیرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین