کد خبر: ۸۶۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۵

رسایی: لاریجانی گفت حمایت من از خاتمی از صدتا فحش بدتر است

لاریجانی از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به نقل از علی لاریجانی هرگونه قصد وی برای کاندیداتوری را رد کرده و به حمایت لاریجانی از محمود احمدی نژاد اشاره کرده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، رسایی در وبلاگ شخصی خود در یادداشتی آورده است: «آقای لاریجانی علاوه بر این که تا به حال چند بار اعلام کرده قصد کاندیداتوری ندارد، روز چهارشنبه در جلسه‌ای که در خصوص اختلافات نظرها درباره قرائت گزارش تفریغ دیوان محاسبات با حضور آقای حسینیان و آقای زارعی در دفترشان داشتیم، بر عدم حضور خودش تاکید دوباره کرد و حتی به شوخی خطاب به آقای حسینیان گفت که ظاهرا ما باید بیاییم و در مرکز اسناد ثبت کنیم که قصد کاندیداتوری نداریم تا برخی از آقایان باور کنند». 

رسایی که خود را "حامی دولت مورد حمایت رهبری" خطاب می‌کند، در ادامه این یادداشت آورده‌ است:‌ «جالب این بود که حتی آقای لاریجانی تصریح کرد که نظرش مثل اصولگرایان دیگر کاندیدای واحد و گزینه‌اش هم علی‌رغم‌ برخی اختلاف سلیقه‌ها احمدی نژاد است و البته به شیوه خاصی برای رقابت در این دور معتقداند».

رسایی ادامه داده است: «واقعیتش آقای لاریجانی این نکات را در پاسخ به سئوال من گفت که پرسیدم چرا در برابر ادعای روز قبل آقای طلایی نیک موضعی نمی‌گیرید و یا شایعه ای که از زبان اطرافیان آقای موسوی شنیده می‌شود که آقای لاریجانی گفته رای من هم با آقای موسوی است! چند وقت قبل هم - قبل از انصراف خاتمی و حضور موسوی - یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس به چند نفر از نمایندگان گفته بود که آقای لاریجانی به خاتمی گفته که در آمدنت شک نکن که احمدی‌نژاد نه از شما چیزی میذاره نه از ما! من هم وقتی این را شنیدم، بدون معطلی از آقای لاریجانی صحت و سقم این اظهار نظر عجیب را پرسیدم که ایشان هم گفت "این حرف از صد تا فحش برای من بدتره ! بعد از چند روز آقای لاریجانی خودش گفت که از آقای باهنر هم این مطلب را شنیدم و از همان جا تلفنی با آن نماینده محترم صحبت کردم و تذکر دادم که چرا این مطالب را نقل می‌کنید و البته آن دوستمان هم یه خورده مِن مِن کرده بود و منکر اصل قصه شده بود».

رسایی معتقد است:‌ «راستش من هم که پرسیدم، بعید می‌دانستم که لاریجانی چنین موضعی داشته باشد، آخه فشارهای مجلس ششم برای بودجه سیما و راه ندادن لاریجانی به جلسات دولت و شعار "سیمای لاریجانی تعطیل باید گردد" که نقل و نبات جلسات اصلاح طلبان بود، هنوز هم که هنوزه توی گوش ما طنین اندازه تا چه برسد به خود آقای لاریجانی که از نزدیک مورد محبت این جماعت بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
منتظر باشید فردا تکذیب میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
عدم استقلال رای آقای لاریجانی و وابستگی شدید ایشان به به برخی از صاحبان قدرت در دوران ریاست صدا و سیما کاملا آشکار بود و دشمنی ایشان با منتخب مردم در دوران آقای خاتمی به وضوح در برنامه های صدا و سیما از یادها نرفته، ایشان فقط ژست روشنفکری می گیرند و گرنه در جمد فکری دست کمی از امثال روح ا... حسنیان (دوستدار سعید امامی ) و امثال ایشان ندارند.
اگر لاریجانی از میر حسین موسوی حمایت کند، فاتحه رای ایشان خوانده می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
صحتش خیلی بعیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
یک کلمه از حرف های رسایی رو باور ندارم

از سابقه اش مشخصه
فقط لباس روحانی تنش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
0
0
آقاي لاريجاني :كل اگر طبيب بودي سر خود دوانمودي.
رسائي هم از نقل قولش پيداست چكاره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
0
0
آقای لاریجانی مگر خودش زبان ندارد که دیگری از قول او سخن می گوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
0
0
از لاریجانی استدعا می کنیم خودش را به خاتمی عزیز نچسباند که وصله ناجوری بر تن اصلاحات خواهد بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین