کد خبر: ۸۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

رئیس صدا و سیما می‌خواهد هرطور شده سریال «حضرت موسی» ساخته شود

خبر توقف تولید «سلمان فارسی» به خاطر بودجه، باعث شده رئیس رسانه ملی در تلاش باشد تا حداقل سریال ویژه- الف دیگر تلویزیون را به تولید نزدیک کند. هر چند در این میان نبود بودجه باعث افزایش دغدغه رئیس سازمان برای تولید سریال‌های الف سازمان شده است.
رئیس صدا و سیما می‌خواهد هرطور شده سریال «حضرت موسی» ساخته شود
آفتاب‌‌نیوز :

شاید پخش سریال «سرزمین مادری» کمال تبریزی بعد از سال‌ها برگ برنده رسانه ملی باشد، اما گریز مخاطبان تلویزیون دامن این رسانه را گرفته و حالا همه در تلاش هستند با پخش سریال هایی، چون «نون. خ» و «زیر خاکی» و ... بیننده را بار دیگر پای تلویزیون بنشانند.

در این میان ماجرای تولید ۱۵ سریال که یکی از آن‌ها (طلاق) ابوالقاسم طالبی است و متوقف شده؛ دیگر سریال‌ها همچنان در حال تولید هستند. سریال‌هایی که نام آن‌ها در نشست‌های مختلف توسط مدیران عنوان می‌شود. دو سریال بزرگ رسانه ملی سلمان فارسی و حضرت موسی هم بودجه و زمان زیادی از سازمان گرفته و حالا توقف سلمان فارسی باعث افزایش دغدغه مدیران این سازمان شده است. اما پیمان جبلی؛ رئیس سازمان عزمش را جمع کرده تا حداقل سریال «حضرت موسی» را که زمان مدیرت خودش کلید خورده به مرحله تولید برساند.

سریالی که نام محمود رضوی به عنوان تهیه کننده و ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگردان دیده می‌شود. جبلی درباره حضورش در رسانه ملی و تلاشش برای همکاری با کارگردانان شناخته شده می‌گوید: «من از همان ابتدای مسئولیتم از کارگردانان بزرگ و موفق سینما و تلویزیون دعوت کرده‌ام و صحبت‌هایی داشتم که بیایند و کار‌های ارزشمندشان را بسازند و ما در خدمت‌شان هستیم، این دعوت و حمایت شامل همه سریال‌ها می‌شود. برای ما تحول در محتوا و رویکرد‌ها خیلی اهمیت دارد؛ سریالی که حرفی برای گفتن داشته باشد و محتوایش باعث شود مخاطب آن را دنبال کند، در این مسیر حتماً از کار‌هایی که درباره اقوام‌مان و قهرمانان ملّی و میهنی‌مان باشد حمایت خواهیم کرد.

جبلی همچنین درباره کلید خوردن سریال موسی و این که پروسه کار به چه شکل است؛ توضیح می‌دهد: «بهتر است وارد جزئیات نشوم و کار در آرامش پیش برود، خوشبختانه پیش‌تولید این سریال خوب جلو می‌رود، تأمین لباس، آکسسوار و چیز‌های مختلف دیگر، پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این مجموعه فاخر قرار است از یک فناوری جدید بهره ببرد و مقدمات تجهیز آن فراهم می‌شود. به‌تدریج ان‌شاءالله این کار سرعت بیشتری خواهد گرفت؛ اگرچه الآن هم در حال پیش‌تولید است و هر وقت مراحل مختلف طی شد ما اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین