کد خبر: ۸۷۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

بلانکو و آرمان رمضانی علیه مهاجم استقلال

نگاهی به آمار دقایق حضور ارسلان مطهری در ترکیب تیم استقلال در فصل جاری مشخص می‌کند این فوتبالیست هفته به هفته از ترکیب اصلی استقلال بیشتر دور شده است.
بلانکو و آرمان رمضانی علیه مهاجم استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

امیرارسلان مطهری که در ابتدای لیگ برتر فصل جاری در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، ملوان و سپاهان از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت، در هفته چهاردهم مقابل استقلال خوزستان به‌عنوان بازیکن ذخیره تنها ۱۱ دقیقه فرصت حضور در ترکیب آبی‌پوشان را پیدا کرد.

گیتاریست استقلالی‌ها پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی ۸ دقیقه روبه‌روی مس رفسنجان به میدان رفت، ۱۹ دقیقه در دیدار مقابل هوادار به ترکیب اضافه شد و در نهایت بازی مقابل آلومینیوم اراک را به طور کامل از روی نیمکت تماشاگر بود تا سهم حضورش در ترکیب استقلال در بازی آخر به صفر برسد!

حالا و با گل‌زنی آرمان رمضانی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک شرایط برای امیرارسلان مطهری، پیمان بابایی و امیرعلی صادقی از قبل هم سخت‌تر شد. ضمن این‌که حالا با حضور گوستاوو بلانکو که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک از دقیقه ۵۹ به جای آرمان رمضانی به میدان آمد، شرایط برای گل‌زن استقلال دشوارتر هم شد؛ کسی که سابقه درخشانی در گل‌زنی در دربی‌ها را در کارنامه دارد.

این وضعیت (نیمکت‌نشینی مطهری) در حالی است که تیم استقلال پس از چهار بازی پیش رو باید در چارچوب بازی عقب‌افتاده هفته پنجم به مصاف پرسپولیس هم برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین