کد خبر: ۸۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۱

آذر منصوری: چه توجیهی برای آوردن و افتضاح کردان وجود داشت؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون دبیر کل حزب مشارکت ایران اسلامی گفت: «پیروزی اصلاح‌طلبان به مشارکت گسترده مردم گره خورده است و باید تلاش کنیم مردم را به این انتخابات حساس کنیم».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آذر منصوری در نخستین نشست رسمی اعضای ستاد 88 گلستان (حامیان جوان سید محمد خاتمی) در حمایت از موسوی که شامگاه پنج‌شنبه گذشته در محمدیه شریف موسوی گرگان برگزار شد، افزود: «رقیب از همه امکاناتی که دارد، استفاده می‌کند و ما باید از آرای اصلاح‌طلبان صیانت کنیم». 

وی با تشریح برخی اقدامات دولت نهم گفت: «مراد امام و انقلابیون از عدالت تحت پوشش بردن همه مردم زیر نظر کمیته امداد نبود و مراد آنها از استقلال، آن چیزی نیست که در چهار سال اخیر گذشته است، ما در طول چهار سال گذشته شاهد بودیم که انقلاب در خدمت یک گروه خاص قرار گرفت و وضعیت نگران‌کننده‌ای را بر کشور حاکم کرده است».
 
این فعال سیاسی با اشاره به برخی اقدامات عجیب دولت، گفت: «پروژه توزیع سیب‌زمینی به سوژه رسانه‌های خبری حتی در خارج از کشور تبدیل شده است».
 
منصوری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: «دولت با نگاه امنیتی به مطالبات قومی، مسایل و تنش‌هایی را ایجاد کرده است. دانشجویان ستاره‌دار احضار شده و محروم از تحصیل، نتیجه عملکرد نمایندگان دولت در دانشگاه‌ها است و ما چاره‌ای جز تغییر وضعیت موجود نداریم».
 
وی با تأکید بر ضرورت صیانت از آراء افزود: «تغییرات مکرر در وزارت کشور به چه علت است؟! چه توجیهی برای آوردن کردان و افتضاح صورت گرفته دارید؟! چرا بعد از این، محصولی با آن رأی متزلزل وزیر کشور شده است»؟! 

منصوری تأکید کرد: «انقلاب مدیون خون شهدا و تلاش‌های ایثارگران است، اما چرا دولت این مسایل ارزشی را بهانه‌ای برای ایجاد فضای بسته در کشور می‌نماید و این در حالی است که بیشترین تخریب‌ها از سوی همین دولت صورت گرفته است».
 
معاون دبیرکل حزب مشارکت با اعلام نگرانی جدی از ادامه وضعیت موجود از همه اعضای ستاد 88 و اصلاح‌طلبان خواست با جدیت به تلاش‌های خود برای پیروزی مهندس موسوی ادامه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین